Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2023

Fernando Botero στο Παρίσι #rip


Ήμασταν πολύ νέοι κι ήταν Άνοιξη στο Παρίσι. Περπατούσαμε κουβεντιάζοντας με τον Κύριο Kastell στη rue de  Seine όταν μάς τράβηξαν την προσοχή οι πίνακες του  Φερνάντο Μποτέρο στη βιτρίνα μιας γκαλερί.

Ακόμα θυμάμαι την εντύπωση που μου έκαναν οι γραμμές του, τα παχιά ευλύγιστα σώματα που χόρευαν γεμίζοντας τους τοίχους με χρώματα.

Από τότε, με το δικό της τρόπο όπως δουλεύει η μνήμη, το Παρίσι εκείνου του ταξιδιού είναι ταυτισμένο με τον Κολομβιανό ζωγράφο που πέθανε προχθές, 15 Σεπτεμβρίου κι όποτε τύχαινε να δούμε πίνακές του θυμόμασταν εκείνη την Άνοιξη, εκείνες τις βόλτες τις ατέλειωτες, εκείνα τα χρόνια.


Μαζί με λίγα βιογραφικά μοιράζομαι μαζί σας.

 

Fernando Botero

Ο Φερνάντο Μποτέρο Ανγκούλο ήταν εικονιστικός καλλιτέχνης και γλύπτης από το Μεντεγίν της Κολομβίας. Το χαρακτηριστικό του στυλ, γνωστό και ως «Boterismo», απεικονίζει ανθρώπους και φιγούρες σε μεγάλο, υπερβολικό όγκο, που μπορεί να αντιπροσωπεύει πολιτική κριτική ή χιούμορ, ανάλογα με το κομμάτι. 

Πληροφορίες γέννησης: 19 Απριλίου 1932, Μεδεγίν, Κολομβία

Απεβίωσε: 15 Σεπτεμβρίου 2023, Μονακό, Μονακό
















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.