Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023

Mε Gucci και βασιλικό αναδύομαι απ' τη λάσπη

                                      


Λοξά καχύποπτα φαίνεται να κοιτάω τον κόσμο σήμερα.

Σα σαλιγκάρι βγήκα μετά τη βροχή για πρωινές δουλειές. Ταχυδρομείο (τα ψώνια μου), φαρμακείο και άλλα αναγκαία με την απαραίτητη στάση στο @Vero για νέα του νησιού κι ένα χυμό με φίλους περαστικούς - (και ναι, χυμό το λέμε μα έχει και ένα τεκιλάκι έτσι για το καλό— ένα όμως, αφού μετά έχω meeting ιντερνετικό).
Καλή μας μέρα
και.. 
κουράγιο σ’ εμάς που τελευταία μάς πνίγει η λάσπη (είτε η κυριολεκτική που είναι η σοβαρή, είτε η άλλη η μεταφορική ζηλόφθονων εχθρών).


Ο μήνας της λάσπης.. Δέχθηκα επιθέσεις συκοφαντικές μα τίποτε δεν είναι η κακία κι η συκοφαντία τριών ατόμων μπροστά στην καταστροφή της πλημμύρας που χτύπησε τη χώρα μετά τις φωτιές. 
Η καρδιά μου για τη Θεσσαλία πονά κι όχι για συκοφάντες.



Πάνω: Θεσσαλία
Κέντρο: Κρήτη
Κάτω: Βόλος



https://parallaximag.gr/epikairotita/greece/plimmyrismeno-to-80-toy-voloy-apokommeno-kai-pali-to-notio-pilio

Giorgow Toulas Βόλος






#πλημμυρεςθεσσαλια #Βολος #πλημμυρες
____________________________________________________________________


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.