Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024

Στα όρη βγαίνει η κάπαρη, στην παραλία εγώ


Στα όρη βγαίνει η κάπαρη,

Τα χείλη σου είναι ζάχαρη.

 

Mόνη στη θάλασσα. Κι ύστερα, στο βράχο μέσα απ’ την αυλόπορτά μου έχει ανθίσει η κάπαρη που μοσχοβολά. 

Για το παιδί της πόλης  ούτε τα φύλλα δεν αναγνωρίζονται. Την πρωτοείδα να κρέμεται στις σπηλιές που ξεκαλοκαίριαζαν κάτι χίππηδες που στη διαδρομή από Ινδίες προς ευρωπαϊκές πατρίδες πουλούσανε αφγάνι μυρωδάτο για να επιβιώσουν. Για εξωτικό φυτό εξ Ινδιών την πέρναγα για χρόνια. Ώσπου έμαθα.

 

Όλο εκπλήξεις η ζωή, ακόμα και μπροστά στη μύτη μας.

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.