Σάββατο 8 Ιουνίου 2024

Σκουπίδια στη Μύκονο; η Αποκομιδή #ΧΥΤΑ


Για μάς εδώ στη Μύκονο, θα το ξαναπώ.

 

Δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες κάλεσα την ομάδα αποκομιδής του Δήμου για να πάρουν ξερά κλαδιά και καλάμια  μετά από κλαδέματα και καθάρισμα του καλαμιώνα μου.


Ένα email θέλει. 

Με πήραν τηλέφωνο την επομένη και κλείσαμε ραντεβού για σήμερα πρωί (επειδή εγώ δε μπορούσα χθες). Έρχονται στο κτήμα μας, φορτώνουν εκείνοι το φορτηγό και φεύγουν σε λίγα λεπτά.

Έτσι πήραν το χειμώνα το τεράστιο χριστουγεννιάτικο δέντρο μας, το παλιό ψυγείο κ.λ.

 

Τα επαναλαμβάνω επειδή είναι θλιβερό να βλέπουμε ηλεκτρικές συσκευές και κλαδιά πλάι σε κάδους όταν έχουμε μια τόσο καλά οργανωμένη υπηρεσία.

Καλέστε τους, δε θα το μετανιώσετε.


    (Και.. κάτι ακόμα: δε θα καταστραφούμε αν δώσουμε κάτι, σα να προσφέραμε ένα ποτό στους ανθρώπους που κουβαλάνε. Από την αντίδραση κατάλαβα πως δεν το κάνουν πολλοί και ειλικρινά ντράπηκα για σάς που δεν το σκέφτεστε. Ας  σεβόμαστε τον κόπο όσων μάς εξυπηρετούν.)

 _________________________________

Email για ραντεβού αποκομιδής: xytamykonou@gmail.com

Υπηρεσίες Δήμου Μυκόνου https://mykonos.gr/municipality/ypiresies/

 




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.