Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Στο δρόμο για το εκλογικό κέντρο, σκέψεις #ευρωεκλογές_2024



Ευρωεκλογές.

Μια σκέψη – που ίσως σας φανεί αφελής μα άσχετη με τα κόμματα ήμουν πάντα κι ίσως γι’ αυτό να μην καταλαβαίνω. Ωστόσο θα τη μοιραστώ επειδή με καίει.

 

Κακώς, νομίζω, αριστερές καμπάνιες επικεντρώνονται να φύγει ο Μητσοτάκης ή «το μητσοτακέικο»., λες και οι Καραμανλήδες των Σερρών δε μας πονάνε, λες και δεν έχει άλλα σόγια ο τόπος. Ή, λες κι αν τα γλιτώναμε αυτά όλα θα έφτιαχναν.

Κακώς, επειδή για Ευρωεκλογές μιλάμε. Μήνυμα η ψήφος, ναι, μα πώς; Καίγοντας κάθε άλλο ζήτημα με στόχο μόνο να ... τι; Αφού ό,τι κι αν κάνουμε η παρούσα κυβέρνηση απόψε δε θα έπεφτε με ψήφους.

Τα φλέγοντα ευρωπαϊκά—της χώρας (κοινοπολιτείας) στην οποία ανήκουμε... δε; Δε μας καίνε;

 

Ένιωσα τις καμπάνιες να με υποτιμούν. Ένιωσα να με εμπαίζουν. Ήταν μονίμως αισθητό το ψεύτικο «να φύγουν» κι απόντα τα ζητήματα που, τελικά, θα επιδράσουν στις ζωές μας.

 

Θέλω κι εγώ, πολύ να φύγει αυτή η Κυβέρνηση. Τη χειρότερη που έζησα έχουμε κι αν η αλητεία σε π.χ. τιμές, μισθούς, φόρους, απ’ ευθείας αναθέσεις έργων και εργολαβίες είναι αισθητή στα καθημερινά αναρωτιέμαι έντρομη τι συμφωνίες τι ντιλάκια κλείνονται που θα τα πληρώσουμε εσείς κι εγώ εν καιρώ.

Αλλά... «41%» είναι η απάντηση.

41%.

 

Και είπα, κάτσε λίγο. Αν συμφωνούν ότι είναι φλέγον το φύγει αυτή η Κυβέρνηση,  γι’ αυτό τι κάνουν; Μετακυλούν ξανά ευθύνες στη δική μου ψήφο;

Έψαξα τα προγνωστικά.

Κι όσο κι αν βρίσκω υπεραισιόδοξο το 28% ΝΔ, πρόσθεση ξέρω:

ΣΥΡΙΖΑ            14.5

Νέα Αριστερά  3

ΠΑΣΟΚ            11.5

 

Άρα 17.5 θα έπαιρνε ο ΣΥΡΙΖΑ πριν τη νέα διάσπαση κι αν ενωνόταν με ΠΑΣΟΚ (ως κεντροαριστερά κόμματα σε ώρα ανάγκης) θα ανέβαινε στο 29% ―δηλαδή πάνω απ’ την πρόβλεψη της Metron Analysis για ΝΔ. Κι αυτά δίχως το 3% του Μέρα 25 που θα ανέβαζε το  μέτωπο στο 32%.

 

Εσείς κυρίες  και κύριοι υποψήφιοι, εσείς, είστε που αδιαφορείτε για ευρωπαϊκά ζητήματα και με ζαλίσατε εμμονικά να φύγει ο Μητσοτάκης. Σας απαντώ: Με πείσατε. Αλλά ρωτάω: ΕΣΕΙΣ τι κάνετε γι’ αυτό;

Η Πολιτική είναι η τέχνη του συμβιβασμού. Εάν (στην ώρα ανάγκης) δεν τα βρίσκετε μεταξύ σας πώς να ελπίσω ότι θα τα καταφέρετε να διαπραγματευτείτε το συμφέρον μας εκεί που θα μιλάτε με αντιπάλους;

 

Σας είπα, από κόμματα δεν ξέρω, είμαι αφελής.

Μα αυτή είναι η πίκρα μου κι ήθελα να τη μοιραστώ μαζί σας. Κι ακόμα πιο πολύ διότι εγώ, απ’ την πλευρά μου, την τηρώ τη συμφωνία. Θα ψηφίσω—συμβιβαστικά, κι ας είμαι θυμωμένη. Διότι αυτό προστάζουν κατ’ εμέ η λογική κι η ωριμότητα.. Όμως εσείς; Εσείς τι κάνετε για μας;



_______________________

Τα νούμερα από Μέτρον Ανάλυσις. Τυχαία επέλεξα διότι παρόμοια νούμερα μα ολόιδιες σκέψεις κάνω και με alco.





από antipaθετικός @antipathetikos
antipaθετικός @antipatheticos https://x.com/antipathetikos/status/1799875950823322105

2 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο!
    Κάνω κι εγώ τις ίδιες σκέψεις, κι αναρωτιέμαι:
    Ναι, να φύγει ο Μητσοτάκης (το Μητσοτακέικο, το "κολόσογο" ή οτιδήποτε), αλλά για να έρθει ποιός;;;;
    Τέτοιες καμπάνιες δεν είναι θέση, είναι σκέτη άρνηση, κι η αριστερά (λέμε τώρα...) θα 'πρεπε να έχει θέσεις, γι αυτό και δεν πείθουν...

    Όσο για το "χειρότερη κυβέρνηση που έζησα", δεν θα συμφωνήσω!
    Δηλαδή πιστεύεις πως οι κυβερνήσεις των Καραμανλήδων (θείου και ανεψιού) ήταν καλύτερες;; Η κυβέρνηση του Μητσοτάκη πατρός;;
    Τα ίδια έλεγε και ο δήμαρχος Δούκας (του δουκάτου των Αθηνών ντε) προεκλογικά, για τον χειρότερο δήμαρχο όλων των εποχών (Μπακογιάννη), ξεπλένοντας τον Αβραμόπουλο, την Ντόρα και άλλους ακόμα αλήστου μνήμης... Σκόπευα τότε να τον ψηφίσω, μα μόλις το άκουσα άλλαξα γνώμη (χωρίς βέβαια να πάω στον Μπακογιάννη)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το σχόλιο.
      Ναι ίσως να μην είναι η 'χειρότερη που έζησα' μα ο Μπακογιάννης όντως πέρασε κάθε λογική σπατάλης, αδιαφορίας και κτηνωδίας.

      Ωστόσο κι εμένα, όπως είδες, η γνώμη μου είναι ότι αυτά τα κρίνουμε εμείς, όχι οι υποψήφιοι.
      Οι προεκλογικές εκστρατείες ήταν απογοητευτικότατες. Όλοι, ακόμα κι οι συμπαθείς, μου φάνηκαν λίγοι, λειψοί, ανάξιοι του αξιώματος.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.