Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Όταν τα τριαντάφυλλα κάνουν παρέα με κρεμμύδια 16/10/24

 



«Όταν τα τριαντάφυλλα
κάνουν παρέα με κρεμμύδια
γίνονται χρυσάνθεμα»
μου γράφει ο Κύριος Kastell στο μήνυμα με το έργο του από το σπίτι μας στη Μύκονο (λάδι, εικόνα από το σπίτι μας με μπουκέτο από Μυκονιάτικο κήπο και βάζο, βεβαίως, κομμένο μπουκάλι νερού). Επειδή είναι μακριά, λέει, και δε μπορεί να μου φέρει, όπως πάντα, τριαντάφυλλα για τα γενέθλιά μου.

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ.
Πολλά πολλά πολλά και πάντα με Τέχνη και λουλούδια...
_________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.