Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Ειδοποίηση: προς πολιτικούς και πολιτευομένους ( +Εξωκωλάριοι και Χριστιανοταλιμπάν)







ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Επειδή είδα πολλά σάς προειδοποιώ:
Πολιτικός που περέστη/θα παραστεί σε Αγιασμό σχολείου
ας μη ζητήσει την ψήφο μου. ΠΟΤΕ.

Και για να μη μου μπουρδουκλωθείτε πάλι και μου μιλάτε για παραδόσεις:
Υπάρχει ώρα για σπορά και ώρα για θερισμό, ώρα για ειρήνη και ώρα για πόλεμο, όπως μας έμαθε ο καλός μου Εκκλησιαστής. Μετά τις πυροβολημένες Παναγίες, την επικίνδυνη πατριδοκαπηλία και το εξωφρενικό για τη χιλιετηρίδα μας γεγονός να μην έχουμε ακόμα διαχωρίσει Εκκλησία και Κράτος,
Εγώ η γράφουσα
Που διαβάζω τη Βίβλο συχνότερα από τους εξωκωλάριους Μακεδονοκάπηλους επιδειξίες κι από τους τρελοκαλογέρους που πετροβολούν ΑΤΜ,
σας το δηλώνω ότι 
δε δείχνω καμιά ανοχή πλέον στον συμφεροντολογικό ή νοσταλγικό Χριστιανοταλιμπανισμό. Ή, αν το προτιμάτε επιγραμματικά:
Οι εικόνες στο εικονοστάσι- ο Δαρβίνος στο σχολείο.

___________________________________
Ακολουθεί η συλλογή μου επειδή ξεχνάμε.
Και μια σημείωση: 
Δε λέω ονόματα γιατί δε θέλω να  γυρίσει η συζήτηση στα προσφιλή σας κομματικά μα ξέρω ποιοι είστε.






Miltos‏ Η αμήχανη στιγμή που η Παναγίαξαναβλεπει κρίνο... 








Daphne Chronopoulou 
Αυτοί είναι που βρίσκουν το Pride προκλητικό.
Όπως γράφει η Anna Kouroupou
«Το οτι δεν πείθουν πλέον και ειναι σαν διαδήλωση της Αλόμα το 80; Ξεκαρδιζόμαστε.
Το οτι υπάρχουν, ειναι το στενάχωρο...»
Προσπάθησα να μην ασχοληθώ αυτή τη φορά. Μα δεν είμαι και Θεός, πώς να κρατηθώ μ' αυτά τα νούμερα;
#Μακεδονία




Ο @ArisMessinisπρέπει να πάρει 666 βραβεία γι' αυτή τη φωτο. Η Ελλάδα σήμερα: "Κώλοςγίναμε γαμωτημπαναΐασας". 
Δεν μπορώ με τίποτα να δεχτώ,πως η χώρα που γεννήθηκα και ζω,είναι ένας σκατοφασιστένιος,θρησκόληπτος,ξεβράκωτος κώλος
Άννα‏  Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν ένας κωλοςεθνικιστή, ένας παπάς που περιφέρει εικόνα Παναγίας, κι ένας Μακεδονομαχος. Που σημαινει, με αλλα τόσα, την ξαναφτιαχνεις.









Και πόσο ενοχλεί που δεν είμαι τρολ και δεν πληρώνομαι..

Άντε πάλι:






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.