Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017

2 Ώρες μαζί μου κάθε Παρασκευή ― απόψε Ωτανοίξια



Νέα σαιζόν για το ClipΑrt Radio  ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα  με συνεργάτες εξαιρετικούς.

10μμ ως μεσάνυχτα τις Παρασκευές

μετά από τη Fouli Dak (8μμ-10μμ)
και πριν τον BILL HUNCHBACK μεταμεσονυκτίως,

σας προσκαλώ σε ένα 2ωρο

με σχόλια για τα τρέχοντα
Ποίηση, Μουσική που διαλέγω
και Chat ανοιχτό για να επικοινωνούμε και να αλληλοεμπνεόμαστε.



Τα Ωτανοίξια απόψε
Παρασκευή και 13
 και μάλιστα Οκτωβρίου, επέτειος μαύρη σκοτεινή  από την οποία, πιθανόν ―όπως στο νότο την Τρίτη  και 13 μάς την άφησε η γκαντεμιά της Άλωσης― στον ευρωπαϊκό Βορά  έμεινε κουσούρι η Paraskavedekatriaphobia [από τις ελληνικές λέξεις «Παρασκευή», «δεκατρία» και «φοβία» ].

13 Οκτωβρίου 1307, εν μια νυκτί, ξεκληρίστηκε το Τάγμα των Ναϊτών, τραπεζιτών και ιπποτών της Χριστιανοσύνης. Με εντολή του καταχρεωμένου σ΄αυτούς Φίλιππου του Ωραίου (σπάταλου συζύγου της Ιωάννας της Τρελής) συνελήφθη ο Ιάκωβος Μολέ ο Μέγας Διδάσκαλος μαζί με χιλιάδες μέλη του Τάγματος.
Θα μνημονεύσουμε τους Ιππότες απόψε, τις ομολογίες τους για αιρέσεις και πίστη σε κάποιον τραγοπόδαρο Μπάφομετ.

Επίσης θα πούμε για την Ταυτότητα Φύλου
 με τα μυστικά του Υμηττού 
και τη  Holly Woodloan με a walk on the wild side
με πίστη κι επιμονή στα προσφιλή θέματα:
Ντρόγκες πάντα,
και πόλεμο, βασανιστήρια 
και τα φεμινιστικά μας, 
κι άλλα πολλά που φέρνει η ώρα

κι η κουβέντα με τη διαδραστική δική σας επιρροή.

Σας δίνω συνδέσμους 
για το σταθμό, για chat,
για  Facebook σελίδες του Clip Art Radio
και τη δική μου της εκπομπής (όπου μπορείτε να σχολιάζετε),
 το mixcloud  μου
όπου εν ευθέτω χρόνω ανεβαίνουν οι εκπομπές στο σύννεφο
(για να με ακούτε όσο και όποτε θέλετε).


_________________________________________________
ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Facebook: Clipart Radio


To σύννεφό μου:
Aρχείο εκπομπών (διανυκτερεύει και εορτάς και αργίας):

Σελίδα πιστών στο Facebook: @DaphneOnRadio



 ____________________________________________

Αν δυσκολεύεστε να μπείτε δοκιμάστε:
ή
κι όταν ανοίξει η εικόνα αυτή η εικόνα


αν δεν αρχίσει να παίζει αυτόματα σε λίγα δευτερόλεπτα
κάνετε κλικ στις επιλογές που σας δίνει ανάλογα από τι μπαίνετε:
ANDROID MAC WINAMP NEWSIMPLEPLAYER
____________________________________________________




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.