Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

'ΝΑΙ στη ζωή' σημαίνει ΝΑΙ στο Θάνατο ― δείτε το γάτο μου, αφελείς.






«ΝΑΙ στη ζωή». Το σύνθημα των αδαών που από ζωή δεν ξέρουν. ΝΑΙ στη ζωή σημαίνει ναι στον πόνο, ναι στο ρίσκο. Ναι μέχρι αυτοθυσίας και ταπείνωση στη δύναμη του ενστίκτου.

Ο Mon Chou Sue, ο γάτος μου, κουτσός και με καινούργιο εχθρό ένα μάγκα κόκκινο που έρχεται από τη μεριά του δρόμου. Πρησμένο πόδι που δεν το πατάει, αυτιά σκισμένα, φαγωμένος ο λαιμός, μα η λύσσα της ζωής τον κυριεύει και έρχεται μέσα μόνο για να φάει, να χαϊδευτεί λιγάκι τεντώνοντάς μου την απαλή κοιλιά για χάδια απλωμένος στην πολυθρόνα του κι ύστερα πάλι έξω.
Γουργουρίζει όσο καθαρίζω τις πληγές, με προειδοποιεί με το απειλητικό μακρόσυρτο «μιάααου» όταν αγγίξω όπου πονάει, με υπομένει όταν του βουρτσίζω δόντια και το λερωμένο τρίχωμα.
Μόνο ουρά δεν επιτρέπει: προειδοποιεί ξανά με «μιααααου» όποτε πλησιάσει η βούρτσα σε ουρά ή χαμηλά στη ράχη και λέω 'Κάτσε, Ομοφοβικέ! Όλο μπαλάκια και ξερά είναι η ουρά σου ανόητο γατί'.
'Μιααάου' επιμένει. Κι αν δε συμμορφωθώ θα στρίψει απότομα το σώμα του και, με μια απαλή γρατζουνιά στο χέρι μου, θα απομακρυνθεί και με αργές στροφές γύρω απ' τον εαυτό του θα εκφράζει δυσαρέσκεια ενώ φανάρια τα μεγάλα μάτια του θα λένε: «Και τι κατάφερες; Θα πάω έξω να ξεκουραστώ. Άνοιγε πόρτες τώρα!».

«ΝΑΙ στη ζωή», λέει ο Sue με όλη την ψυχή του. Ναι στη ζωή σημαίνει ναι στη Φύση, ναι στις μάχες.

Όταν κοιτάζω πίσω τη ζωή μου βλέπω με τρόμο πού με πήγαν όλα μου τα 'ναι'. Αν θέλεις να συντηρηθείς γερός και νέος μόνο με όχι θα συντηρηθείς. Μπες στο ψυγείο και καλή σου τύχη! 
Πρόκειται για ουτοπία βεβαίως, ο άνθρωπος είναι ον πτωτικόν, στο θάνατο πάμε όλοι, αλλά, αν θελήσεις να κρατήσεις λίγο παραπάνω στον αγώνα μόνο με τα όχι θα διατηρηθείς.
Ναι στη ζωή σημαίνει ναι στο θάνατο, ναι στη φθορά, ναι στο όργιο στο οποίο μας καλεί η Φύση.
Δείτε το γάτο μου αδαείς που δεν ξέρει το όχι, μόνο ορμά στον κίνδυνο κυριευμένος από την παρόρμηση, άυπνος, νηστικός, δαρμένος, ματωμένος κι ενώ το όχι του δεν απαιτεί παρά να μη σηκωθεί από την πολυθρόνα, εκείνος βγαίνει να αναμετρηθεί με τον εχθρό του το νεότερο και πιο δυνατό και να γυρίσει ανάπηρος.
Κι αυτό γιατί; Γιατί; 
Για ένα 'Ναι' στη Φύση.



_________________________________________
Εικόνες:
Πάνω ο γάτος μου όπως τον θέλω. Στο κρεβάτι μου προστατευμένο από κινδύνους να διαβάζουμε μαζί βιογραφία του άλλου 'γάτου' του κομμουνιστή  κατασκόπου Όττο Κατζ, του εραστή των σταρ και δολοφόνου στον Ισπανικό Εμφύλιο, του εκδικητή, και συγγραφέα και κοσμικού και, τέλος αναπόφευκτο του δικασμένου και καταδικασμένου σε θάνατο υπό φρικτές συνθήκες αδικίας.

Κάτω, ο γάτος μου σε στιγμές ηγεμονικής γαλήνης, στον κήπο όταν η Φύση είναι καλή και κανείς δεν απειλεί την παντοδυναμία του.

Και πιο κάτω, για να πιάσουν όλοι το υπονοούμενο, καμπάνια της Αστυνομίας με το ανόητο σύνθημα. Την ώρα που σε όλο τον κόσμο μιλούν για Μείωση Της Βλάβης εδώ η Αστυνομία αυθαίρετα κήρυξε 'έτος κατά των ναρκωτικών' για να μαζεύουν τα όργανα γαλόνια (ή μόρια ή όπως τα λένε) για συλλήψεις δίχως βεβαίως να προσμετρά κανείς πόσους συλληφθέντες αφήνει ελεύθερους η Δικαιοσύνη ενώ όμως έχουν καταστραφεί οι ζωές τους  από τον αστυνομικό ζήλο.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.