Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Διπλά ή ανενεργά προφίλ στο Facebook; Ανοιχτή επιστολή








Αγαπημένοι Φίλοι
μια χάρη σας ζητώ:
Αν έχετε διπλά /τριπλά προφίλ ή- το χειρότερο: ανενεργά
(ή 
αν δε με συμπαθείτε πλέον)
ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ*.
Εδώ και καιρό έχω περάσει τους 5.000 φίλους και για να προσθέσω καινούργιους (ιδίως τώρα που ανέλαβα κάτι που έχει ταξίδια και πολλές αναγκαίες νέες επαφές)
είμαι αναγκασμένη ψάχνω ποιους να σβήσω, κάτι που και μου τρώσει χρόνο και το βρίσω άδικο και άκρως προσβλητικό για όποιους κάποια μέρα διαπιστώσουν πως διαγράφηκαν δίχως εξηγήσεις.
Και, επειδή είμαι γυναίκα και θα κατακλυστώ από Manxplainers,
σπεύδω να εξηγηθώ ώστε να μη με νευριάσετε με περιττές οδηγίες:
1.
ναι ναι γνωρίζω πως μπορώ να φτιάξω Δάφνη Χρονοπούλου Β και Γ αλλά
επειδή δεν είμαι σταρλετίτσα βρίσκω πως δε μου πάει 
διότι
2.
-και μην παρεξηγηθείτε εσείς που, καλώς τα έχετε αφού σας βολεύει,
επειδή κάνετε αναρτήσεις για τους φίλους σας 
ενώ εγώ
δημοσιεύω εδώ στα κοινωνικά δίκτυα 
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ανοιχτά και ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
έτσι πουβλέπουν και σχολιάζουν φίλοι -ξεφίλοι
άρα
η φιλία μας
είναι χρήσιμη μόνο για να βλέπω εγώ τα δικά σας
(οπότε σας ευγνωμονώ που έχετε τα Β και Γ προφίλ).
Παρακαλώ κάντε ένα κόπο να κατεβάσουμε το νούμερο
διότι χάνομαι
(και, οποία σύμπτωση μεταφυσική-
σας τα ζητώ αυτά την ώρα της Πανσελήνου
δηλαδή ώρα τυχερή για αδειάσματα..
______________
**
Εξαιρούνται από το ΔΙΑΓΡΑΨΤΕ ΜΕ
όσες και όσοι έχουν πολλά προφίλ επειδή τους τα κατεβάζουν συστηματικοί διάφορα ούγκανα με λίγο μυαλό και πολύ χρόνο.
Αν ανήκετε σ αυτούς 
κρατήστε με παρακαλώ σε όλα σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.