Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

To βάζο δίνει μορφή στο κενό



«Το βάζο δίνει μορφή στο κενό και η μουσική στη σιωπή», γράφει ο Μπρακ στα 'Τετράδιά' του. 
Η αξία ενός δοχίου έγκειται στο μέγεθος του κενού που περικλείει, μας δίδαξε το ζεν.
Χρόνια με απασχολεί αυτό, χρόνια το δουλεύω και το παλεύω σαν την πλήξη την πηχτή που αγραναπαύει και ξεχορταριάζει για να βλαστήσει η έμπνευση.

Μα απόψε δε μπορώ να θυμηθώ ποιος έλεγε:
«Καλλιεργώ μέσα μου απέραντες περιοχές βλακείας». 


____________
Εικονα
του George Braque η Κοπέλα με κιθαρα (και βιολί)
Jeune  fille  à  la  guitare, 1913
Periode  du  cubisme  synthètique  (1912-1913) 
Βιβλίο
Cahier de George Braque 1917-47



______________________________________________
ΠΡΟΣΘΕΤΩ
[Ω πολύτιμη, ω απολαυστική, διαδραστικότητα του Διαδικτύου! 
Σε μια κουβέντα μας για την άποψή μου για τη Θεία Πλήξη η  Dionysia Angelopoulou 
 μου ανάρτησε αυτό το άγνωστό μου τραγουδάκι. Περιπαικτικό και ίσως ειρωνικό μα όσο κι αν μοιάζει κωμικό είναι αλήθεια ότι
Όταν δεν κάνεις τίποτε, κάτι κάνεις: τίποτε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.