Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Η φρίκη του ρατσισμού: George Floyd #rip


Η φρίκη του ρατσισμού. George Floyd #rip
Η αλαζονεία της αστυνομίας όταν αφήνεται ένοπλη κι ανεξέλεγκτη.
Ο George Floyd είναι ήδη στο έδαφος με το γόνατο του αστυνομικού στον αυχένα και παρακαλά 'δε μπορώ να αναπνεύσω'. Οι αστυνομικοί ξέρουν πως γύρω υπάρχουν κάμερες, ο κόσμος μαζεύεται και διαμαρτύρεται, αλλά δεν τους νοιάζει.
Μετά από δεκάλεπτο βασανιστήριο τον σηκώνουν σα σακί μισοπεθαμένο. Πέθανε πριν φτάσουν στο νοσοκομείο.
Οι τέσσερις αστυνομικοί της Μινεάπολης απολύθηκαν χάρη στην ευρεία δημοσίευση του video. Μένει να δούμε αν θα καταδικαστούν κι αν δε θα επιστρέψουν στη δουλειά σα να μην έγινε τίποτε.
Αν αντέχετε έχω όλο το video. Αλλά σας προειδοποιώ ότι είναι άγριο να βλέπεις να δολοφονείται ένας άνθρωπος μπροστά στα μάτια σου με την Αστυνομία να προστατεύει τον αστυνομικό δολοφόνο από τους θεατές που διαμαρτύρονται.








μετά το 5.00'

2 σχόλια:

  1. "Και όλα τούτα μες την αρένα,
    Κοίταξε δες τους οι ίδιοι τη φτιάξαν
    Και μπήκαν όλοι μέσα σ’ αυτήν
    Και που την πύλη την εξεχάσαν
    Κι ίσως φοβούνται να ξαναβγούν
    Δολοφονώντας όσους την ψάχνουν"

    (Νικόλας Άσιμος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.