Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Όταν, μα το Ράμα, οι σοφοί σιωπούν




«Την εποχή των Βροχών τα κοάσματα των βατράχων δυναμώνουν και το γλυκό              κελάηδισμα του κούκου χάνεται στο θόρυβο.
Κι ο κούκος σιωπά.
Επειδή όταν οι ανόητοι κυριαρχούν κανείς δε δίνει προσοχή στα σοφά λόγια.
Και οι σοφοί σιωπούν.»

Με δενδρολίβανο και την καμαρωτή λεβάντα μου μεταφέρω στα ελληνικά τα λόγια του Tulsidas, Ινδού Άγιου Ποιητή που έζησε στο Βαρανάσι όπου ίδρυσε ναούς και λαϊκό θέατρο με έργα που αναπαριστούν τη Ραμαγιάνα, την ιστορία του Ράμα.
Ο Τουλσίντας γεννήθηκε 13 Αυγούστου 1497 και πέθανε το 1623, 125 ετών, ενσάρκωση ψυχής σπουδαίας, λένε εκείνοι που τα πιστεύουν.
Το όνομά του Τουλσίντας βγαίνει από το βασιλικό μα οι δικοί μου είναι μικροί ακόμα και μακριά μου. Προς το παρόν κι αυτοί ας σιωπούν.
_____________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.