Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2020

Εξαρχειώτικη Τρολιά που ας ήταν αλήθεια

 


Η ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙCKOΠH AΘΗΝΩΝ τοιχοκόλλησε μήνυμα κατά των αντιφεμινιστών: 

ΤΑ CΩΜΑΤΑ ΜΑς 

ΜΑς ΑΝΗCOYN.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

CΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

CTHN ΠΟΛΩΝΙΑ.

 

Εξαρχειώτικη Τρολιά που μου άρεσε 

 Διότι είναι εφιαλτικό αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Πολωνία, διότι τελικά τίποτε δεν είναι κατακτημένο, διότι αυτό μάς έλειπε να αφήσουμε πάλι κάτι συντηρητικούς κυρίους να νομοθετούν για το τι θα κάνει κάθε γυναίκα με το σώμα της.

Και όχι, δεν είναι μήνυμα της Αρχιεπισκοπής (προσέξτε τον κύκλο γύρω από το Α της υπογραφής)― πού τέτοια τύχη. Αλλά μακάρι να ήταν, ιδίως στις μέρες μας που η οργανωμένη θρησκεία έχει βαλθεί να ξεκάνει από Covid τους πιστούς της την ώρα που πολλοί  στρέφονται προς δεισιδαιμονική συνωμοσιολογία για να γεμίσουν το κενό.

Η ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙCKOΠH AΘΗΝΩΝ τοιχοκόλλησε μήνυμα κατά των αντιφεμινιστών: 

ΤΑ CΩΜΑΤΑ ΜΑς 

ΜΑς ΑΝΗCOYN.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ

CΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

CTHN ΠΟΛΩΝΙΑ.

 

__________

Αφιερωμένο στις WUD του
PoliNPUD
,
συναγωνίστριες ναρκοεδελφές μου
της παγκόσμιας SisterWUD

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.