Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2022

Λεηλασία περιπτέρου μέρα μεσημέρι #Αθήνα

 


Στο περίπτερο μπροστά στο σπίτι μου σήμερα Κυριακή κάπου μετά τις 4:15μμ, κατά τη συνήθειά μου ούτε που κοίταζα τριγύρω. 

Αμπαρωμένη μέσα η κυρία που το κρατά μου έκανε ‘σσσ’ με το δάχτυλο στο στόμα ώσπου πέρασε κι έφυγε μια ομάδα ανδρών που ανέμιζαν γκλομπς.

Πάλι, μου είπε μετά, την είχαν καταληστέψει.

«Αλλά δε με νοιάζει αυτό. ΦΟΒΑΜΑΙ» πρόσθεσε.

«Θα το κλείσω, δεν αντέχω άλλο».

 

Με περίμενε αυτοκίνητο, είχα πάει σπίτι να πάρω κάτι. «Καλά που είχες αφήσει την τσάντα» μου είπαν. 

 

Η Αστυνομία τι κάνει;

Φυλάει πάνοπλη ένα εκσκαφέα στην Πλατεία Εξαρχείων που τρυπάει για μετρό 100 μέτρα από ήδη υπάρχον;

Η Αστυνομία τι κάνει;

Χτυπάει παιδιά;

 

Αυτοί οι αλήτες ψευτοδιαδηλωτές δεν ήταν «Αναρχικοί», δεν ήταν παιδιά. Ήταν γεροδεμένοι, μαυροντυμένοι επαγγελματίες προβοκάτορες και μπράβοι που έκαναν μαγκιές σε λεωφόρο του κέντρου της πόλης.

 

Και μην ξεχνάμε: εμείς τους πληρώσαμε και σήμερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.