Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023

«Κάτω απ' το γαλαξία δεν έχει πια αξία ό,τι είχε παλιά...» video

 


 https://www.youtube.com/watch?v=tYtRSPVDxF0


[Σημείωση:

Ο ενοχλητικός θόρυβος σκεπάζει τη φωνή μου ως το 1:29, για  όσο περνά το φορτηγό μπροστά στο σπίτι, ώσπου απομακρύνεται κι ακολουθεί απόλυτη ησυχία, σα να ηχογραφώ σε studio.]

 

Παρανομίες. Νύχτες Μυκόνου.

Τρυπώντας τη λατρεμένη γη με τη θορυβώδη κρυφή θρασύτητα επιτήδειων απατεώνων, του κλέφτη τη μαγκιά.

 

Αλλά το σκέφτομαι πολύ· αναρωτιέμαι.

Γιατί  διασώζεις κάτι που κανείς δε θέλει πια;

Γιατί επιμένεις σε μια αγάπη που τη νιώθεις σαν ένα «πλατύ ποτάμι»* που φαρμάκι γίνεται όπως κυλά μέσα  από τα δάχτυλά σου.

 

Δε μάς κοιτούν βαρβάκια πια. Μα έχουμε γάτες, τα  καλικάκια μας κι ανθρώπους που μάς στάθηκαν κι αξίζουν.

Τους ευχαριστώ και τους έχω πάντα στην καρδιά μου.


Απόψε μνημονεύω με ευγνωμοσύνη και αγάπη:

'Αρης Κυβέλος,

Χρήστος και Όλγα  Δημοπούλου

Κύριος Kastell

 

Δάφνη Χρονοπούλου

 


 

 

*_________________________________________________

 «Λυπομαι γιατί φησα ν περάσει να πλατ ποτάμι

μέσα π τ δάχτυλά μου

χωρς ν πι οτε μία στάλα.

Τώρα βυθίζομαι στν πέτρα...» 

Γιώργος Σεφέρης, Μυθιστόρημα 


https://youtu.be/tYtRSPVDxF0

 

 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.