Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2023

Πάμε πάλι για το Facebook

 

 

Πάμε πάλι:

Το περί Facebook είναι ανόητο τρολλάρισμα.

Κάποιοι μάλιστα δίνουν κι ένα σύνδεσμο όπου μπαίνετε και κλέβουν τις πληροφορίες σας. Το ίδιο το Fb  τις έχει όλες επειδή εμείς τις δίνουμε. Όπως τις έχει και το κινητό μας.

 

 Κανείς δεν ενδιαφέρεται να κλέψει τη φωτογραφία μας με νέες βλεφαρίδες ή το πιάτο που μαγειρέψαμε. ΚΑΝΕΙΣ.

 

Ο ίδιος ο Ζούκεμπεργκ δεν ξέρει ελληνικά και σιγά μην ασχοληθεί με νόμους που ε[επικαλείστε δίχως να ξέρετε αν υπάρχουν.

 

Και υπενθυμίζω: Δεν είναι η πρώτη φορά, έχει ξαναγίνει.








Παλιές φάρσες και φήμες

25 Φίλοι κι ο #αλγοριθμος του #Facebook

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2018/08/25-facebook.html 

 

'Ιός' με τσόντα στο Facebook― τι είναι και τι πρέπει να κάνουμε

https://daphnechronopoulou.blogspot.com/2015/06/facebook.html 

 

Είστε στο Facebook; Η Δήλωση-φάρσαhttps://daphnechronopoulou.blogspot.com/2012/10/facebook.html 

 




2 σχόλια:

  1. Είναι απίστευτο πόσοι τα πιστεύουν όλα αυτά και κάνουν και αναρτήσεις .Και δυστυχώς υπάρχουν και άτομα στην λίστα των αφελών που δεν θα έπρεπε να είναι . ( Τουλάχιστον εγώ δεν περίμενα να είναι.. Λάθος μου !!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Your post radiates brilliance—insightful, well-articulated, and truly captivating. Thanks for sharing your valuable perspective!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.