Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

Υπογραφές: #Τεμπη_Εγκλημα

Για τα #Τέμπη

Σήμερα στο Κανάλι της Βουλής 13:00 -16:00

Κι εμείς υπογράφουμε στο Change 

Δε ζητούν χρήματα, μόνο την συμπαράστασή μας.

Ακολουθεί το κείμενο προς υπογραφή και συλλογή μου με εικόνες και σχόλια, καθώς και το link του Change για συλλογή υπογραφών.

____


Maria Karystianou

Ο Σύλλογος σας ευχαριστεί πολύ για όλα τα μηνύματα και την έμπρακτη συμπαράσταση μέσω της κοινοποίησης του ψηφίσματος. 

Για αυτό τον λόγο, δημιουργήσαμε την παρακάτω μακέτα, την οποία μπορείτε να εκτυπώσετε και να τοποθετήσετε σε διάφορα σημεία της πόλης σας.

Ο σύνδεσμος είναι ενεργός και με την σάρωση του QR code, οδηγείστε κατευθείαν στο ψήφισμα.

Για ακόμη μια φορά, ενημερώνουμε ότι ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ.

*Σε σχόλιο το βίντεο με τις οδηγίες της διαδικασίας.


Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων Τεμπών 2023 https://www.facebook.com/groups/1461818834692574




 

 

Maria Karystianou

16 Δεκεμβρίου 2023  · 

…. Μονόδρομος η δικαιοσύνη ….


“ ….Κορώνα μου, ἀντιστύλι μου, χαρὰ τῶν γερατειῶ μου, ἥλιε τῆς βαρυχειμωνιᾶς, λιγνοκυπάρισσό μου. 

Με τὰ ματάκια σου ἔβλεπα τῆς ζωῆς κάθε λουλούδι, μὲ τὰ χειλάκια σου ἔλεγα τ᾿ αὐγερινὸ τραγούδι.

Νιότη ἀπ᾿ τὴ νιότη σου ἔπαιρνα κι ἀκόμη ἀχνογελοῦσα,τὰ γερατειὰ δὲν τρόμαζα, τὸ θάνατο ἀψηφοῦσα…

Κι οὐδὲ κακόβαλα στιγμὴ κι οὐδ᾿ ἔτρεξα ξοπίσω ,τὰ στήθεια μου νὰ βάλω μπρὸς τὰ βόλια νὰ κρατήσω.

Κι ἔφτασ᾿ ἀργὰ κι, ὤ, ποὺ ποτὲς μὴν ἔφτανε τέτοια ὥρα κι, ὦ, κάλλιο νὰ γκρεμίζονταν στὸ καύκαλό μου ἡ χώρα…»

_______

Petition
Started by maria karystianou

 


ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΑΣΥΛΙΑΣ,ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΠΟΙΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.

 Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΡΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ!

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΘΕΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ 'ΤΕΜΠΗ 2023' , ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ.

ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΤΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, ΜΕ EMAIL ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΗ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΑΣ.

στο https://www.change.org/p/τραγωδια-τεμπη-2023 

  

 ________________________________






Σωτήρης Παπ.

Σήμερα, ο Καραμανλής παραδέχτηκε ότι γνώριζε για το χάλι που υπάρχει στο σιδηροδρομικό δίκτυο Αλήθεια, εαν γνώριζε για όλο αυτό που επικρατούσε, γιατί λίγες ημέρες πριν από το έγκλημα στα #Τέμπη, φώναζε στη Βουλή ότι «είναι ντροπή να θέτουμε ζητήματα ασφαλείας;» #Τεμπη_εγκλημα









Κάποιος Ταδόπουλος

-Ποιός σας διόρισε;

-Ο υπουργός Καραμανλής, με έγκριση της Βουλής.
-Προσλάβατε προσωπικό χωρίς να απευθυνθείτε στο ΑΣΕΠ;
-Ναι, περίπου 210 άτομα
-Που τους βρήκατε;
-Ψάξαμε να βρούμε άτομα που θα ήθελαν να εργαστούν στον ΟΣΕ, κάναμε συνεντεύξεις κτλ (😂).
-Από που κατάγονταν τα… pic.twitter.com/hw08RUFkqr

— Πάνος Συνοδινός (@SinodinosP) February 5, 2024


Η χυδαιότητα δεν έχει όρια



___________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.