Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Δυό tweets #συνεδριο_ΣΥΡΙΖΑ


Τις κουμπάρες παίζουμε Όλγα μου; 

Αστείο μεν αλλά μπράβο. Η επιμονή σε κάτι που δε μας βγαίνει δε δείχνει καλή πολιτικό. 

Ούτε ο φόβος πως θα μας λένε «κωλοτούμπες».

 Επιβάλλεται η #κωλοτούμπα άμα θα πέφταμε στα βράχια όλοι μαζί.


#συνεδριο_ΣΥΡΙΖΑ

"Τα μήντια του Μητσοτάκη σύσσωμα υποστηρίζουν #Ολγα" από τη μιά.

 "Ο #Κασσελακης βαλτός από #ΝΔ για να διαλύσει το ΣΥΡΙΖΑ" από την άλλη.

 

 Μπερδεύομαι.



Για τα κομματικά και τους πολιτικούς άλλοι τα λένε καλύτερα γι αυτό διαβάζω μα σπανίως κάνω σχόλια κι αναρτήσεις.

Όμως επειδή έρχονται σημαντικές εκλογές και παρακολουθώ το Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ με πολύ ενδιαφέρον, μοιραζομαι μαζί σας αυτά τα δυό μου τουϊταρίσματα.


Ακολουθούν το video της αποχώρησης από τον αγώνα της Όλγας Γεροβασίλη και ο σύνδεσμος προς αυτό που σχολιάζω.

__________________________________________________




To Video:  https://youtu.be/OWPuyOuYBvA?si=EblmkbWbSA3vJB0m&t=74


_____________________________________

 #Γεροβασιλη #συνεδριο_ΣΥΡΙΖΑ

 

https://x.com/kyrosgranazis_/status/1761738991714406730?s=20 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.