«Απ' το πρωί με παίρνουν
ξένοι δημοσιογράφοι. Κι αναρωτιούνται: Μα, καλά. Στη χώρα που γέννησε το θέατρο;
Και μάλιστα στην Ιερά Οδό, στο δρόμο δηλαδή τον οποίον ακολουθούσαν στην αρχαιότητα
οι Έλληνες για να πάνε να δουν θέατρο;..» είπε στη συνέντευξή του ο σκηνοθέτης του έργου Corpus Christi του σύγχρονου θεατρικού συγγραφέα Terrence McNally
μετά τα επεισόδια λούμπεν Χριστιανών και Χρυσαυγιτών που
προσπάθησαν (και πέτυχαν) να ματαιώσουν την παράσταση.
Τα ξέρετε αυτά από τις ειδήσεις και τη
συνέντευξη του σκηνοθέτη και δε θα έγραφα κι εγώ γι αυτά αν δεν είχα ακόμα στο
νου μου κάποιες αντιδράσεις που προκάλεσε μια πρόσφατη ανάρτησή μου στην οποία προσπάθησα
να δείξω πως οι φανατικοί των θρησκειών δε διαφέρουν είτε θίγονται από εικόνα του Μωάμεθ είτε από το όνομα του
Χριστού.
Την άποψή μου ακριβώς υποστηρίζει ο
βουλευτής της Χρυσής Αυγής μετά τη μεσολάβηση για την απελευθέρωση από την κλούβα προσαχθέντα για τις βιαιότητες του Χυτηρίου
και είπε λίγο αργότερα:
«Όσο υπάρχουν τέτοια βλάσφημα έργα, θα είμαστε πάντα εδώ παρόντες..…Για μια υποτιθέμενη ταινία, που μάλλον έγινε στο youtube για 10 λεπτά στο εξωτερικό κάηκε όλη η γη και πριν από 10-15 ημέρες χιλιάδες μουσουλμάνοι σπάσανε όλη την Αθήνα και η αστυνομία τους κοιτούσε. Όσο υπάρχουν τέτοια βλάσφημα έργα, και δεν έχει να κάνει τίποτα με την ελευθερία του λόγου κλπ αυτό, άλλο τόσο απλοί πολίτες και η Χρυσή Αυγή πάντα θα είμαστε εδώ παρόντες...»
«Όσο υπάρχουν τέτοια βλάσφημα έργα, θα είμαστε πάντα εδώ παρόντες..…Για μια υποτιθέμενη ταινία, που μάλλον έγινε στο youtube για 10 λεπτά στο εξωτερικό κάηκε όλη η γη και πριν από 10-15 ημέρες χιλιάδες μουσουλμάνοι σπάσανε όλη την Αθήνα και η αστυνομία τους κοιτούσε. Όσο υπάρχουν τέτοια βλάσφημα έργα, και δεν έχει να κάνει τίποτα με την ελευθερία του λόγου κλπ αυτό, άλλο τόσο απλοί πολίτες και η Χρυσή Αυγή πάντα θα είμαστε εδώ παρόντες...»
Παραδέχεται δηλαδή ότι οι λούμπεν
Χριστιανοί, που δε θέλουν το τζαμί στη γειτονιά τους, ζήλεψαν τους Φανταμενταλιστές του Ισλάμ.
Μα αυτό δε με ξαφνιάζει. Η λογική κι ο φασισμός δεν πολυδένουν
ιδιαίτερα μπροστά στο συμφέρον, και το μικρό δωδεκαθεϊστικό κομματάκι πρόσφατα αντελήφθη
την αξία των πακτωλών των τρελοκαλογέρων.
Άλλο με ξάφνιασε και γι αυτό σας κουράζω (εσάς τους αναγνώστες
μου) με τα ίδια ανιαρά. Στην προηγούμενη σχετική ανάρτηση αλλά και κατά τη διάρκεια
των Παστιτσιακών ενόχλησα τους γνωστούς 'ΕΛΛΗΕΝΣ' που ακούραστα με έβριζαν για μέρες
σε ανορθόγραφα greeklish αλλά και- αλλά εδώ εντυπωσιάστηκα, ενόχλησα και ανθρώπους, (αριστερούς
και δεξιούς) που θεωρούσα ως τώρα σώφρονες, οι οποίοι με κατηγόρισαν ότι προπαγανδίζω
(όπως μου είπαν) κατά της Ορθοδοξίας κι αυτό θα φέρει συμφορές.
Με αφορμή αυτά ήθελα να το πω
λοιπόν ξεκάθαρα
πως αρνούμαι να ζήσω σε θεοκρατία,
αρνούμαι να αναγκαστώ να αυτολογοκριθώ,
αρνούμαι να καταπιεστώ για το θεό του καθενός
και, κυρίως,
αρνούμαι να σιωπώ όταν
τα ανωτέρω (ή άλλες βιαιότητες) συμβαίνουν πλάι μου.
Και το ίδιο εύχομαι
να κάνετε κι εσείς
για να ζήσουμε
ειρηνικά και άνετα σε πολιτισμένο κόσμο διότι βλέπω ως άλλη υπόθεση Ντρέϋφους, τη στενομυαλιά και τη βλακεία να απλώνουν διαβρωτικότατα.
_____________________________
Η ιστορία άρχισε από την πρεμιερα μα ιδού οι εξελίξεις τουϊτερικώς απόψε:
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως τα
επεισόδια τα κάνουν παρακρατικές ομάδες και πως οι ημερομηνίες τους καθορίζονται
από τις σημαντικές ειδήσεις που το σκανδαλώδες και αιώνια σημαντικό θέμα της
ελευθερίας του λόγου πρόκειται να παραγκωνίσει. Δεν είμαι πολιτικός αναλυτής
και δεν τολμώ να πω πολλά για το θέμα που ΔΕ θα απασχολήσει ρατσιστές σήμερα
μα... για να σας δώσω δυο clues σχετίζεται με τη Συρία και 20.000 πρόσφυγες. ____________________________________
15 Οκτωβρίου: ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος σχολιάζει:
Σημειώνεται, ότι είναι ο πρώτος Μητροπολίτης, που αναφέρεται στα επεισόδια, που σημειώθηκαν στο περιθώριο της παράστασης.
από news247 που τομπήρε από το Pheme.gr
15 Οκτωβρίου: ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος σχολιάζει:
Σημειώνεται, ότι είναι ο πρώτος Μητροπολίτης, που αναφέρεται στα επεισόδια, που σημειώθηκαν στο περιθώριο της παράστασης.
Ο Μητροπολίτης ασκεί αυστηρή κριτική και στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής και στους πιστούς, που συμμετείχαν στα επεισόδια, οι οποίοι, όπως σημείωσε "είναι ικανοί να καταστρέψουν, να κτυπήσουν και πιθανώς να λυντσάρουν τους υβριστές στο όνομα της πίστης. Τι θλιβερό. Αλλά και πόσο επίκαιρο. Ο Χριστός αποδοκιμάζει τη μέθοδο τους"!
Το επίμαχο απόσπασμα της ομιλίας του Μητροπολίτη Σιατίστης, Παύλου για τη Χρυσή Αυγή:
"Άφησα τελευταία τη "Χρυσή Αυγή" που στην πραγματικότητα είναι "μαύρη νύκτα".
Είναι θλιβερό ότι κάποιοι "χριστιανοί αγωνιστές" ταυτίστηκαν με τη χρυσή αυγή για να υπερασπιστούν τον Χριστό.
Τον Χριστό που η "Χρυσή Αυγή" τον διώκει, τον προσβάλλει και τον εξευτελίζει καθημερινά και το πράττει στα πρόσωπα, των προσφύγων, των μεταναστών ακόμα και των παιδιών.
Ξεχάσατε αγαπητοί μου χριστιανοί το λόγο του Χριστού "εφόσον εποιήσατε, ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εμοί εποιήσατε;".
Δεν είναι ο άνθρωπος εικόνα του Χριστού όποιος και εάν είναι; Δεν είναι ένας μετανάστης, ένας πρόσφυγας, ελάχιστος αδελφός του Χριστού;
Δεν είναι ο "πλησίον" της Παραβολής του Καλού Σαμαρείτη; Σύμφωνα λοιπόν με την χρυσαυγίτικη αντίληψη θα έπρεπε ο Σαμαρείτης βλέποντας τον πληγωμένο Ιουδαίο να τον πετάξει στα σκουπίδια, τότε θα ήταν "καλός".
Κάθε εναγκαλισμός και χάϊδεμα χριστιανού η πολύ περισσότερο ιερωμένου προς την Χρυσή Αυγή δείχνει μπέρδεμα φρικτό και ακύρωση της πίστης.
Κανείς δεν μπορεί να παίζει "εν ου παικτοίς". Ο λόγος του Θεού έχει απόλυτο και αιώνιο κύρος.
Είναι άλλο το θέμα των προσφύγων και των προβλημάτων που μια ανίκανη πολιτική ηγεσία άφησε να δημιουργηθούν και άλλο η απόλυτη αξία του ανθρώπινου προσώπου.
Δεν θα ακυρώσουμε την αλήθεια του Θεού για να λύσουμε τα προβλήματα μας. Αντιθέτως τα προβλήματα δημιουργήθηκαν γιατί την αλήθεια του Θεού την αντικαταστήσαμε με την αλαζονεία μας και την επιπολαιότητα μας.
Στώμεν λοιπόν καλώς! Στώμεν μετά φόβου! Η άκρη του κουβαριού είναι του Χριστού το θέλημα και όχι οι αυθαιρεσίες και οι εξυπνάδες των ανθρώπων"!
credits
Το έργο: Δεκατρείς νέοι κι οι σχέσεις τους από την εφηβία ως την ενηλικίωση.
Η αφίσα του κάτω.
Πάνω η αφίσα-σάτυρα από
www.facebook.com/jlawdesign2
www.wonderjlawwall.blogspot.com
Το έργο: Δεκατρείς νέοι κι οι σχέσεις τους από την εφηβία ως την ενηλικίωση.
Η αφίσα του κάτω.
Πάνω η αφίσα-σάτυρα από
www.facebook.com/jlawdesign2
www.wonderjlawwall.blogspot.com