Porta photo©by Pierre Couteau for DC

Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015

Σκότωσε πούστη να πας στον παράδεισο!


Αγιοποιήθηκε ο Γέρων Παΐσιος, τα μάθατε. Με βύσμα, απ' ό,τι μαθαίνω, καθώς επισήμως πρέπει να είναι νεκρός  70 χρόνια ο άγιος κι ο δικός μας δεν είναι ούτε τα μισά. Λίγο σαν τις τροπολογίες που ψηφίζονται κατά κόρον πριν αποχωρήσει η ακροδεξιότερη κυβέρνηση που είχαμε μετά τη Χούντα.
Γιατί ασχολούμαι; Επειδή είναι επίκαιρο και λίγο κωμικό να βλέπω τα #JeSuisCjarlie κοτσαρισμένα σε 'τοίχους' ανθρώπων που πιστεύουν ότι σωστά καταδικάστηκε ο Παστίτσιος ή που βιάζονται να έρθουν να μου σχολιάσουν ότι όταν γελάμε με τις παλαβομάρες τρελοκαλογέρων προσβάλλουμε νεκρούς ή ζωντανούς ή τα πιστεύω των μαζών.
Να το ξεκαθαρίσουμε λοιπόν: Κανένα δεν προσβάλλω. Μείνετε όσο χριστιανοταλιμπάν και  φασισταριά σας κάνει κέφι μόνο, όπως κι εγώ υφίσταμαι να ζω στη χώρα σας έτσι κι εσείς θα υποστείτε κοροϊδίες αφού (είτε σας αρέσω είτε όχι) κατοικείτε στη δική μου.


Και, για να μην έχουμε αντιρρήσεις πάρτε ένα δείγμα αφιορείτικης γαλήνης, άγιας ειρηνικότητας και χριστιανικού ήθους:





___________
Κάτω: αληθινός διάλογος από το Facebook. Βλέπετε; Ζουν ανάμεσά μας.


.

22 σχόλια:

  1. Ετοιμάζω κι εγώ ένα κείμενο για τον πολυαγαπημένο, πολυσυμπαθέστατο, πολυπολυκαλόκαρδο, πολυπολυπολυυπεράγιο (οκ, σκάω) άνθρωπο που λεγόταν Παΐσιος.

    Εγώ πάντως νομίζω ότι πρέπει να αγιοποιήσουμε και το Σαμαρά που μιλάει με το θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κείμενό σου Πρόεδρε το περιμένω με αγωνία. (Και το τι θα ακούσουμε τώρα που αγιοποιήθηκε).
      Για το άλλο που λες δες 'Αγιοποιείται ο Σαμαράς' από το Skouliki Tom: ΕΔΩ

      Διαγραφή
  2. Ο Παΐσιος δεν αγιοποιήθηκε μόνος του. Κι αν ζούσε αμφιβάλλω κατά πόσο θα συμφωνούσε με όλο αυτό. Οι λοιποί γέροντες που λένε τα μύρια όσα, μόνοι τους καίγονται!
    Άρα η στόχευση θα έπρεπε να είναι καθαρά προς τους ανθρώπους που θεοποιούν, εκμεταλλεύονται, ισοπεδώνουν. Όχι ένα γεροντάκι που δεν θέλησε τίποτα.
    Αυτή ήταν και η μόνη μου ένσταση για τον παστίτσιο. Τα έβαλε με το λάθος πρόσωπο!
    Οι περιτρεχάμενοι είναι αυτοί που βρωμάνε.

    Ταπεινή άποψη από μία μη άθεη που δεν ανήκει όμως πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ax Αριστέα μου..
      Ο 'Γέρων Παΐσιος' δεν είναι κάποιο 'γεροντάκι'. Είναι θες άγιος/σελέμπριτυ/δημόσιο πρόσωπο/συγγραφεύς/ έργο συγγραφέα.. Δηλαδή όταν κανείς σατιρίζει τον Παΐσιο, σατιρίζει όσα είπε ή φαίνεται ότι είπε όπως σατιρίζουμε κάθε λόγο και γραφή από τον Άγιο Παύλο ώς το χειμωνά και το Χωμενίδη.
      Το επιχείρημα για εξύβριση νεκρού όταν σατιρίζουμε καλτ περσόνα, μουλά ή άγιο δεν ισχύει παρότι χρησιμοποιείται κατά κόρον από αγράμματους Χρυσαυγίτες.
      Ο βαφτισιμιός του Αρσένιου δε μας ενδιαφέρει όταν κρίνουμε το Λόγο όπως δε μας ενδιαφέρει ο πραγματικός γιος ξυλουργού της Ναζαρέτ και το αν υπήρξε.
      Σε παρακαλώ ξαναασκέψου το.

      Επίσης, αν θυμάμαι καλά (και ίσως κάνω λάθος) τα λόγια του Παΐσιου δεν τα έγραψε ο ίδιος μα κάποιος που τάχα τα συνέλεξε αλλά αν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις το κείμενο θα τρομάξεις από τη βλακεία, την αμάθεια και την προκατάληψη. Μ' αυτά τα βάζουμε.

      Διαγραφή
    2. Δάφνη , στην ουσία δεν διαφωνούμε. Ούτε ο Χριστός ζήτησε την αγιοποίηση του ( αν υπήρξε) ούτε ο Παΐσιος. Ο Χριστός δεν έγραψε , ούτε ίδρυσε θρησκεία. Όλα είναι ανθρώπινα έργα , και μπορώ να ξεχωρίζω κάποια πράγματα. Όσο κι αν δεν φαίνεται , έχω γνώση για τις συνόδους και τι αποφασίστηκε τι και πότε και για ποιους λόγους.Και ο Παΐσιος δεν έγραψε από όσο γνωρίζω. Άνθρωπος δικός μου, που τον γνώρισε από κοντά μου είπε ότι ήταν ένα πράο γεροντάκι (μορφωμένος για την εποχή του δε) που έλεγε αυτά που πίστευε. Από νεαρή ηλικία ήθελε να εγκαταλείψει τον κοσμικό κόσμο για αυτόν και να μονάσει. Ακούγομαι θρησκευάμενη. Δεν είμαι. Πιστεύω με το δικό μου τρόπο ξέροντας πως ο ανθρώπινος δάχτυλος τα έφτιαξε κατά πώς τον βόλευε. Για αυτό

      Κι εγώ γέλασα με την αγιοποίηση και με κάθε αγιοποίηση γιατί κάποιοι το αποφάσισαν,
      Πολλά από τα φερόμενα λόγια του Παΐσιου κι εμένα με αφήνουν αδιάφορη αλλά δεν ασχολήθηκα ποτέ να τον θίξω, αφού δεν με ακουμπούν.
      Κι εδώ αναρωτιέμαι για την εμμονική σάτιρα... Γιατί δεν αφήνουμε κάποιους στον κόσμο τους; Αφού όσο κι αν τους σατιρίσουμε τα σκουριασμένα μυαλά δεν αλλάζουν ( φυσικά δεν ισχύει το ίδιο με κοινωνικά θέματα και κυρίως με την πολιτική). Ελπίζω να βγαίνει άκρη γιατί είμαι από τον ύπνο , και είναι το πρώτο πράγμα που έκανα με το που κάθισα στον υπολογιστή ☺

      Διαγραφή
    3. Δεν σου είπα ότι είμαι από τον ύπνο ...τι ήθελε να γράψει ο ποιητής στο τέλος της πρώτης περιόδου; ( Για αυτό... )☺

      Διαγραφή
    4. Έχει γράψει ο Παίσιος το, Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης.Καλό.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε ο αυτός ήταν ο Αρσένιος που τον βάφτισε;

      Αριστέα μου,
      καταλαβαίνω τι λες. Και δε διαφωνώ εκτός σε ένα:
      Πιστεύω ότι πρέπει να ασχολούμαστε όπου ακούμε μπαρούφες που δεν είναι ατομικές αλλά ρεύματα που επιδρούν (και επιδρούν, η Εκκλησία είναι πανίσχυρη και τεράστιο εμπόδιο στην πρόοδο). Αυτή είναι η δύναμη της κοινωνικής σάτιρας και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να περιοριστούμε στο να κάνουμε σταρ τον κάθε τηλεκάφρο (Γεωγιάδη κ.λ.).

      Καλό σου σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
    6. Ναί,και την ίδια χρονιά πέθανε. Τον γέροντα τον ονόμασε Αρσένιο γιά να αφήσει έναν καλόγερο στο πόδι του με τ'όνομα του.

      Διαγραφή
  3. χαιρομα που σε βρηκα
    σε βαζω στους αγαπημενους μου μπλογκερς
    θα συμφωνησω μαζι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ
      και πέρασα από το δικό σου και ανταποδίδω.
      Να τα λέμε..

      Διαγραφή
  4. o logos pou tha mporousa na asxolhthw me ta tou theou ki ola ta parelkomena tha htan kathara oikonomikos,giati...............einai polla ta lefta dafnh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Είναι η προσευχή και η ιερή κατάνυξη που τους γλυκαίνουν έτσι, φαίνεται Περή μου.

      Διαγραφή
  6. Μην με πετροβολήσεις ... έχω γνωρίσει προσωπικά τον Παΐσιο (προ αμνημονεύτων χρόνων ... ... ... σε προηγούμενο αιώνα, που λες κι εσύ ... μη σου πω σε προηγούμενη χιλιετεία ;-) ).

    Απολύτως καμία σχέση με χριστιανοταλιμπάν και φασισταριό, σου το λέω υπεύθυνα, και ας μην έχω καμία σχέση με οργανωμένες θρησκείες. Ήταν η αγάπη προσωποποιημένη ! Με την αγιοποίησή του, όχι απλά θα γελούσε κι ο ίδιος - όπως λέει και η Αριστέα -, αλλά θα κατακεραύνωνε αυτούς που θα προσπαθούσαν να τον χρησιμοποιήσουν.

    Το θέμα του Παστίτσιου δεν το είχα παρακολουθήσει, οπότε δεν είμαι σε θέση να το σχολιάσω. Αλλά όπως οι βιαιοπραγίες του Παρισιού δεν είχαν καμία σχέση με το Ισλάμ, έτσι και το βίντεο του μοναχού δεν έχει καμία σχέση με τον Χριστιανισμό. Ας μην προσάπτουμε προσωπικά, ανθρώπινα βίτσια, πάθη και λάθη σε θεωρίες και κινήματα.

    Καλό σου βράδυ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμη η μαρτυρία σου και όχι μόνο δε σε πυροβολώ αλλά I treasure it.

      Το ζήτημα του Παστίτσιου το θυμήθηκα λόγω κάποιων που επειδή η Γαλλία πέφτει μακριά για τα στενά μυαλά τους νομίζουν ότι μπορούν να κοτσάρουν #JeSuisCharlie ενώ κατακρίνουν τον Παστίτσιο ή ισχυρίζονται ότι πρέπει να 'υπάρχει και ένα όριο'. Το Charlie Hrebdo δε δεχόταν αυτή την άποψη. Δικαίωμα του καθενός να θέλει όρια μα τότε αν θρηνεί για τη σάτιρα είναι υποκριτής.
      (Κάτι που οι Γάλλοι ξέρουν και ήδη έφτιαξαν το #JeSuisHypocrite στο οποίο φιγουράρει και ο δικός μας ο Σαμαράς. Έχω την εικόνα στο FB κι εδώ στη σχετική ανάρτηση.)

      Καλή Κυριακή σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Κάποιες διευκρινίσεις, ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ, για τον γέροντα- Παΐσιο. Είναι από σχόλιο- απάντηση, όταν κάποιος σχολιαστής, χιουμοριστικά, ανάρτησε ένα βίντεο περί προφητειών Παΐσιου, στο αγαπητό, έγκυρο και δημοκρατικότατο (= ελεύθερη- αλογόκριτη ανταλλαγή απόψεων) μπλογκ, "Ροΐδη εμμονές"...

    Το Μώλυ 19/05/2012 στις 2:43 πμ

    ΤΡΙΧΕΣ! κατσαρές και περμανάντ!!!

    Ο Παΐσιος δεν έλεγε τέτοιες μακακίες.

    Αυτά τα λένε και τα γράφουν διάφοροι παραδόπιστοι του παρά.
    Εκμεταλλευτές πρόστυχοι του ονόματός του, ΜΕΤΑ θάνατον, όμως.
    ΚΑΝΕΝΑΣ δεν τόλμησε από τους δεκάδες νυν “βιογράφους” να βγάλει, όσο ζούσε, βιβλίο με όλες αυτές τις …φαφλατιές και χοντράδες. Πού να τολμήσει; Ο γέροντας ήταν πολύ αυστηρός και δεν ήταν καραγκιόζης, να το παίζει προφήτης. Ντρεπόταν με τέτοια τερτίπια. Ήταν πολύ σεμνός άνθρωπος. Εξ άλλου, δεν γίνεται να είσαι πνευματικός άνθρωπος και να ασχολείσαι με τέτοια ποταπά θέματα.

    Μια χαρά άνθρωπος ήταν και είχε μεγάλη πλάκα- χιούμορ.
    Δεν γούσταρε καθόλου τους γλείφτες και την επίδειξη. Ήταν, φυσικά, κολλημένος με την ορθοδοξία, αλλά δεν ήταν φανατικός, ούτε τον ενδιέφερε να επιβάλει την πίστη του- γνώμη του σε άλλους. Γι’ αυτόν, βέβαια, όλα άρχιζαν, τελείωναν και ανάγονταν στον Χριστό- Θεό- Παναγία, αλλά πέραν αυτού, ήταν μια χαρά τύπος. Για μένα, βέβαια. Σε άλλον μπορεί να ήταν αντιπαθής.

    Ούτε και άνοιγε πνευματικο_θρησκευτικο_θεολογικές συζητήσεις εύκολα.
    Μάλλον, πολύ σπάνια έως καθόλου. Συνήθως για τα “πνευματικά”, όπως τα έλεγε, μιλούσε στους ανθρώπους κατά μόνας. Αν τον ενδιέφερε να μιλήσει με κάποιον, τον έπαιρνε και πήγαινε πιο πέρα,κάτω από το δένδρο, -νομίζω ελιά, μπορεί και μυγδαλιά, δεν θυμάμαι καλά.

    Κάθε μέρα, μετά το 1985, που άρχισα να πηγαίνω στο Όρος κι εγώ και να έχω προσωπική μαρτυρία, όσοι “έμπαιναν” για πρώτη φορά στο Όρος, συνήθως, έπαιρναν το λεωφορείο και πήγαιναν στις Καρυές και από κει περπάταγαν μέχρι την Παναγούδα, κάνα τέταρτο με εικοσάλεπτο δρόμος. Η Παναγούδα, το κελί του, είχε περίφραξη συρμάτινη, από το σύρμα που φτιάχνουμε κοτέτσια, το μπακλαβαδωτό, και μια πόρτα σιδερένιου σκελετού και από το ίδιο σύρμα. Ο Παΐσιος ήταν ο μόνος σε όλο το Αγιονόρος γέρος που δεν είχε υποτακτικό, -καλογέρι να τον βοηθάει. Τα έκανε όλα μόνος του, αν και είχε ένα μόνο πνεύμονα, τουλάχιστο από τότε που τον γνώρισα εγώ, (1985).

    Όταν έφτανες έξω από την συρμάτινη πόρτα, μέσα και κάτω από τα δένδρα, είχε δυο τάβλες πάνω σε πέτρες για να κάθεσαι, μια βρυσούλα φορητή με πόσιμο νερό και ένα τσίγκινο κύπελλο και κουτιά λουκούμια! Και μια επιγραφή, που έγραφε, προτρεπτικά, με στυλό μπλε πάνω σε χαρτί τετραδίου, τυλιγμένο σε διαφανές πλαστικό και στηριγμένο σε κόντρα-πλακέ: “Να τρώτε! Είναι ευλογία”.

    Είχε ένα κουδουνάκι μπρούτζινο κρεμασμένο πάνω στην πόρτα και, μόλις έφτανε η παρέα, το κουδούνιζε να ακούσει ο γέροντας. Και μετά περίμενε. Δεν ήταν σίγουρο ούτε αν ήταν μέσα ούτε αν θα έβγαινε. Μια φορά, βγήκε μετά από κάνα δυομισάωρο! Είχαν φύγει όλοι και είχαμε μείνει και συζητάγαμε, κολλημένοι- ξεχασμένοι, με έναν φίλο. Κείνη την μέρα, κείνο το απόγευμα, γίναμε και φίλοι.Θα είχα πάει μέχρι τότε καμιά δεκαριά φορές.

    -Ρε, παιδιά, θα έρθετε να σας δώσω να κάνετε κανένα εργόχειρο; -μας λέει. Εμείς, ήδη, είμαστε πολύ χαρούμενοι, γιατί θα είμαστε μόνοι μας μαζί του. Επειδή, συνήθως, αυτά τα καραβάνια είχαν καμιά εικοσαριά με τριανταριά άτομα, οπότε, τι να μιλήσεις και τι να πεις.

    -Το ρωτάς, γέροντα; Χαρά μας μεγάλη και ευλογία, του λέμε. Ο γέροντας, παρεμπιπτόντως, έφτιαχνε κομποσκοίνια, έραβε, κένταγε και έκανε διάφορα τέτοια εργόχειρα. Χαρήκαμε, λοιπόν, που θα τον βοηθήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξεκλειδώνει το λουκέτο, μπαίνουμε μέσα και πάμε στο …καθιστικό- κάτι κορμοί κομμένοι σαν σκαμπό, γύρω από ένα τραπεζάκι χαμηλό. Ο Παΐσιος ήταν τεχνίτης ξυλουργός και αυτά τα είχε φτιάξει μόνος του.

    -Μια στιγμή, ευλογημένοι, να σας φέρω το εργόχειρο, λέει και μπαίνει στο σπιτάκι του. Βγαίνει και φέρνει μέσα στην ζακέτα του, καθώς με τα δυο του χέρια την έχει ανασηκώσει μπροστά στο στομάχι του σαν μάρσιπο, κάτι σακουλάκια.

    -Για πάρτε δω, ρε, καλόπαιδα, τις χάντρες, -μας κάνει. Απλώνουμε τα χέρια και αρχίζει να μας γεμίζει τα χέρια με …σταφίδες, αμύγδαλα, φουντούκια, στραγάλια!!!

    -Άντε, εμπρός, αρχίστε το “εργό_χειρο”, κι έχετε πολύ δουλειά να κάνετε, -μας λέει και γελάει από την έκπληξή μας.

    Μια μέρα μου λέει.
    -Χθες, διαπίστωσα ότι έχω γίνει …ατραξιόν! Πρέπει να έχω μεγάλο …σουξέ. Ο Θεός να με συγχωράει, αλλά νομίζω ότι με βλέπουν, πια, σαν την …Βουγιουκλάκη!

    -Χα, χα, χα! Ωραίο, γέροντα. Πώς σου ήρθε, όμως, ο λογισμός;

    -Κοίτα, κάποτε, για να πάω στις Καρυές τέτοια εποχή, που έχουν βλαστήσει τα πάντα στο δάσος, έπαιρνα μαζί μου και το κλαδευτήρι, να κόβω τα κλαριά και τα βάτα στο μονοπάτι, να περνάω, ειδικά εκεί στο ρυάκι. Χθες, που πήγα, …ποιο κλαδευτήρι και ποια βάτα; Το μονοπάτι κοντεύει να γίνει …λεωφόρος, Θεός συγχώρα με, σου λέω, ευλογημένε-, από το πολύ περπάτημα. Γκραν σουξέ! Βουγιουκλάκη!

    Είπε και πρόσθεσε:
    -Μάλλον, θα πρέπει να βάλω κανέναν κανόνα στον εαυτό μου. Πολύ στα του κόσμου μπλέχτηκα. Δεν ήρθαμε εδώ, αδερφέ, για να βλέπουμε κόσμο, αλλά για α τον αποφεύγουμε. Ο Θεός ας με φωτίσει και ας μου δείξει τι να κάνω, του αμαρτωλού…

    ΥΓ. Αυτή είναι η αλήθεια για τον γέροντα Παΐσιο, από κάποιον που δεν είναι και …τόσο Χριστιανός. Τα άλλα όλα που λέγονται για …προφητείες και τέτοια, είναι αστεία και πονηρά.

    Έγραψα αυτό το ποστ στην μνήμη του, προς αποκατάσταση της αλήθειας, για μια αγαθή ψυχή, όπως ήταν ο γέροντας Παΐσιος, ώστε να λαμβάνετε κι αυτά υπόψιν σας, όταν σκιαγραφήτε τον χαρακτήρα του, παίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ νήπιε γέροντα,
      πολύτιμη η συνεισφορά σας.

      Καταλαβαίνουν ελπίζω όλοι που με διαβάζουν ότι η σάτιρα κι η κοροϊδία έχει στόχο και πηγή τα γνωστά που τάχα προφήτευσε (περί ξανθού γένους που θα μας σώσει κ.λ. κ.λ. ) τα οποία αναπαράγονται κατά κόρον στα φασιστικά sites και τις αυριανιστικές φυλλάδες. Ο ίδιος ο Παΐσιος δυστυχώς (όπως βλέπω το είδε κι ο ίδιος) έγινε Βουγιουκλάκη την εποχή της βιντεοκασέτας. Άλλο ένα κρίμα των Αγιορειτών το ότι δεν διαφύλαξαν τη μνήμη του μα τον έριξαν τοις κυσί.

      Καλό απόγευμα
      και ευχαριστώ και πάλι για τον κόπο σας.

      Διαγραφή
  9. Εγώ ευχαριστώ για την φιλοξενεία, να'σαι, πάντα, καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το βιβλίο των θρησκευτικών Β Λύκειου Γενικής Παιδείας είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ διότι διαλύει την κοινωνική συνοχή. Το Σύνταγμα της Ελλάδας ορίζει διαδαχή της Ορθόδοξης πίστης και όχι μονόπλευρη και στοχευμένη μείωση-υποτίμηση άλλων ομάδων. Σε μία δημοκρατία μπορείς να κρίνεις τα πάντα. Το εν λόγω βιβλίο κρίνει κάθε πίστη υπό το πρίσμα της Ορθοδοξίας. Το Σύνταγμα ΔΕΝ προβλέπει κάτι τέτοιο. Επίσης φανατικοί της Νέας Δημοκρατίας μιλούν για ελευθερία του λόγου. Δεν αποτελεί ελευθερία λόγου η κρατική στοχευμένη διδαχή μονόπλευρης κριτικής, μα πράξη κοινωνικής αποσυνοχής. Η αρνητική-επιθετική Ορθοδοξολογία δεν αποτελεί Γενική Θρησκειολογία ούτε νόμιμο χρέος δογματικής διδαχής. Επίσης το δικαίωμα απαλλαγής δεν ακυρώνει την απόπειρα κοινωνικής αποσυνοχής μέσω της μονόπλευρης δογματικής κριτικής των συμπολιτών μας που δεν είναι Ορθόδοξοι. Ο κύριος Νίκος Φίλης είναι ιδεολογικός αδερφός μου και τον αγαπώ! Ας κατηγορηθώ γι' αυτό. Δεν υπερασπίζομαι τον κρατικό αθεϊσμό όπως ισχυρίζεται η Νέα Δημοκρατία αλλά την Δημοκρατία. Η Νέα Δημοκρατία επικρίνει την Ισλαμοκρατία σε άλλα κράτη μα όχι την Χριστιανοκρατία. Η κοινωνία που σέβεται τα προσωπικά πιστεύω ΔΕΝ αποτελεί κοινωνία επιβεβλημένου αθεϊσμού όπως δηλώνουν Χρυσή Αυγή και Νέα Δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή