Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Θέλετε ραδιοταξί; Όχι τον ΑΣΤΕΡΑ!



Προχθές παραλίγο να αργήσω στην κηδεία του πατέρα μου και σήμερα, καθυστέρησα σε μια σημαντική συνάντηση. Αιτία και  για τα δυό είναι η εταιρία ραδιοταξί ΑΣΤΕΡΑΣ την οποία ως τώρα εμπιστευόμουν.
Παλιότερα πληρωνόταν έξτρα το 'ραντεβού', δηλαδή το να κλείνεις από πριν την ώρα που θα ερχόταν το ταξί σου. Ίσως που το έξτρα καταργήθηκε, ίσως που οι 'κούρσες' που έκλεισα δεν ήταν συμφέρουσες, έγιναν αιτία να με πληροφορήσουν μετά την ώρα του ραντεβού ότι 'δεν έχει αυτοκίνητο' και αν θέλω να ξαναδοκιμάσω αργότερα. Αυτό με την κηδεία, Σάββατο πρωί που είχα κλείσει 2 ώρες πριν για να με πάει από Λεωφόρο Αλεξάνδρας στο Α Νεκροταφείο.
Σήμερα ήμουν στην οδό Ηριδανού, δίπλα στο Hilton και πήγαινα στην Ευελπίδων. Τηλεφώνησα και περίμενα. 20 λεπτά μετά (ναι, 20) τηλεφώνησαν να μου πουν ότι 'είναι κλειστό το κέντρο', 'είναι κλειστό το μετρό' και, ξανά, να προσπαθήσω αργότερα.
Το κέντρο βεβαίως δεν ήταν κλειστό μα κι αν ήταν όφειλαν να το γνωρίζουν πιστεύω και να αρνηθούν στο πρώτο μου τηλεφώνημα. Όμως επειδή στην Αθήνα κινούμαι με ταξί κι έχω υποστεί πολλές διαδρομές ακούγοντας την τηλεφωνήτρια να ζητά κούρσες που ο ταξιτζής σχολιάζει περιφρονητικά διότι είναι σύντομες και θα του χαλάσει το αυτοκίνητο, γνωρίζω ότι με έστησαν επειδή δε νοιάζονται, δηλαδή η εταιρία δε δουλεύει σωστά.

Η συγκεκριμένη εταιρία είναι αναξιόπιστη, γι αυτό σήμερα έσβησα το νούμερο του ΑΣΤΕΡΑ από το κινητό μου και, από το ταπεινό τούτο βήμα, σας συστήνω να το σβήσετε κι εσείς, αν συνηθίζετε να κινείστε με ταξί.

Και, επ' ευκαιρία:
Η Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή εορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Μαρτίου. Καθιερώθηκε το 1983 με απόφαση του ΟΗΕ, σε ανάμνηση μιας ομιλίας του αμερικανού προέδρου Τζον Κένεντι, που έθεσε τις βάσεις του καταναλωτικού κινήματος.
Στις 15 Μαρτίου του 1962 ο Τζον Κένεντι, σε μία μνημειώδη ομιλία του στο Κογκρέσο, σκιαγράφησε τα τέσσερα βασικά καταναλωτικά δικαιώματα: Ικανοποίηση των βασικών αναγκών, ασφάλεια, πληροφόρηση και επιλογή.
Είπε, μεταξύ άλλων: « Καταναλωτές είμαστε όλοι! Πρόκειται για τη μεγαλύτερη οικονομική μονάδα, η οποία επηρεάζει, αλλά και επηρεάζεται σχεδόν από κάθε δημόσια ή ιδιωτική οικονομική απόφαση. Ο καταναλωτής είναι η μόνη σημαίνουσα οικονομική μονάδα, η οποία δεν είναι αποτελεσματικά οργανωμένη και της οποίας οι απόψεις δεν ακούγονται.»

4 σχόλια:

  1. Αν και δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ, έχω ακούσει τα καλύτερα για το Taxibeat. Αυτό είναι υπηρεσία μέσω smartphone. Πάντως όσους ταρίφες έχω πάρει τυχαία που είναι και εκεί είναι ήταν πραγματικά επαγγελματίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις, το δοκίμασα σε φιλικό σπίτι μα είχα συνηθίσει τον Αστέρα και αμέλησα.

      Διαγραφή
  2. δεν υπαρχει χειροτερη ταξη επαγγελματιων
    θα συμφωνησω με τον μαλερακο
    χρησιμοποιω το tax beat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ Άσωτε;

      Πάντως.. δε θα έκανα τη γενίκευση, τα ταξί μας είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας μας (οπως συμβαίνει και με τόσα άλλα).

      Καλή μας μέρα!

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.