Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

Για Χρήστες (πρώην-νυν) δωρεάν τεχνική βοήθεια για Εφορία/επιδόματα κ.α.



Η άποψή μου είναι γνωστή. Επιλογή θεραπείας από τον ασθενή και υποκατάστατο στα φαρμακεία. Όσο για τον ΟΚΑΝΑ έχει άλλη δουλειά να κάνει από το να μοιράζει μπουκαλάκια και να παίρνει ούρα για να τιμωρεί τις υποτροπές με στέρηση θεραπείας. Τι;
Στον κόσμο των χρηστών έχουμε πάρα πολλές ανάγκες. Ιατρική και οδοντοϊατρική φροντίδα, ψυχολογική υποστήριξη, βοήθεια από κοινωνικούς λειτουργούς (σωστά εκπειδευμένους όμως) αλλά και ζητήματα πρακτικά και τεχνικά, σαν ένα εξειδικευμένο ΚΕΠ, μια και πολλοί χρήστες δυσκολεύονται ακόμα και τα επιδόματά τους να πάνε να βγάλουν.


Ένα μικρό μέρος του τεράστιου κενού αυτό τον Ιούλιο το καλύπτουμε εμείς το Δίκτυο Ομοτίμων Χρηστών Ψυχοδραστικών Ουσιών και Υποκαταστάτων  κι είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό. Συστήνω να το εκμεταλλευθείτε αν έχετε ανάγκη:


Είστε Χρήστης 'Ναρκωτικών' ή είστε σε Πρόγραμμα;

Τον Ιούλιο παρέχει βοήθεια Δωρεάν

για
Α) Φορολογικές δηλώσεις (υποβολή δήλωσης, ακατάσχετου λογαριασμού, ρύθμιση χρεών, κλπ).
Β) Ηλεκτρονική Ανανέωση ενεργών δελτίων ανεργίας.
Γ) Ηλεκτρονική υποβολή όσων καθίστανται δικαιούχοι του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος (Εισόδημα κοινωνικής αλληλεγγύης) – θα ενημερωθείτε όταν ανοίξει το σύστημα.
Δ) Συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με την παροχή προνοιακών επιδομάτων και άλλων βοηθημάτων όπως κοινωνικό τιμολόγιο ΔΕΗ, οικογενειακά επιδόματα κ.α.
Ε) Συμβουλευτικές υπηρεσίες διαδικασίας εξέτασης από επιτροπές Κ.Ε.Π.Α.
Ζ) Ενημέρωση για παροχές που δικαιούστε, και τρόπους υποβολής.
Για την διεκπεραίωση των υπηρεσιών, θα πρέπει να έχετε μαζί σας:
• κωδικούς taxisnet,
• A.M.K.A.,
• δελτίο αστυνομικής ταυτότητας,
• Α.Φ.Μ.

Ελάτε:
 ΣΥΝΑΘΗΝΑ, Αθηνάς 55, Κέντρο Αθήνας, απέναντι από τη Βαρβάκειο αγορά.
Τρίτη και Πέμπτη, 10.30πμ – 13.00μμ (ώρες πρωινές).`

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ όμως όχι ερωτήσεις διαδικτυακά
Υπευθυνος: John Kissas,  μαζί με Stella Lina, Thanos Papagiannopulos.`

Tριτη: Stella Lina,Thanos Papagiannopuloss
Πέμπτη: John Kissass,Thanos Papagiannopulos


― Επίσης αν είστε χρήστρια/χρήστης (πρώην ή νυν) και θέλετε στείλτε αίτημα να σα δεχθούμε στην ΚΛΕΙΣΤΗ Ομάδα μας https://www.facebook.com/groups/646497952181099/  για να τα λέμε κι από κοντά κι αν έχετε όρεξη να βοηθήσετε διότι στο δίκτυό μας στηριζόμαστε στις δικές μας δυνάμεις (peer/ομοτίμων) κι όχι σε σωτήρες.
_________________________________________________

Ποιοί είμαστε-->Το Μανιφέστο μας
Εικόνα:

Το πληγωμένο αγγελούδι του αγαπημένου χαμένου φίλου μου Nicholas Liber  

4 σχόλια:

  1. Μπράβο σου Δάφνη! Την Καλησπέρα μου στέλνω και τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπράβο τα πολλά σ΄εσένα φίλε για όσα προσφέρεις.
      Χαίρομαι που είμαστε μαζί σ΄αυτό.

      Διαγραφή
  2. Πολλά μπραβο Δάφνη για ότι κάνεις, σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου, πολλα μπραβο σε όλα τα παιδιά.. .που τρέχουν, προσφέρουν.. ..να είστε όλοι πάντα καλά.. ..τα σεβη μου
    Astakos Nikolai Spltra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είμαι μόνη όπως ξέρεις.
      Με συγκινούν όμως πολύ τα καλά σου λόγια.

      Ελπίζουμε αυτή να είναι η αρχή και να καταφέρουμε να ανοίξουμε δρόμους και στη δική μας βασανισμένη κοινότητα και καθένας μας να βοηθά όσο μπορεί.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.