Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Τα 3 Μνημόνια και οι δανειακές συμβάσεις ―με οδηγό πλοήγησης



Τα Μνημόνια.
Υπέρ ή κατά, αναγκαία ή όχι, πώς φτάσαμε σ' αυτά και πότε θα βγούμε από αυτά; Ό,τι κι αν πιστεύουμε τα Μνημόνια εμφανίζονται σε κάθε πολιτική ή οικονομική κουβέντα. Τα ξέρουμε όμως; Τα διαβάσαμε; Έχουμε καταλάβει τι σημαίνουν και αν και πόσο είναι περιοριστικά;

Δεν ξεχνάμε τον πολιτικό που ομολόγησε ότι δε διάβασε τι ψήφισε. Δεν ξεχνάμε και τους πολιτικούς που στο Χρέος ρίχνουν την ευθύνη για κάθε σκληρή απόφαση κι εμείς ψάχνουμε στους σχολιαστές να βρούμε κατά πόσο ψεύδονται.
Εμείς όμως τα διαβάσαμε;
Ελάχιστοι πιστεύω τα έχουν διαβάσει εκτός από τους Μνημονιολόγους ειδικούς που τα συνέθεσαν οι οποίοι δούλεψαν πάνω σε έτοιμα πρωτόκολα προσθέτοντας κι αφαιρώντας τα ιδιαίτερα του δικού μας κράτους.

Γι αυτό βρήκα ενδιαφέρον τον ιστότοπο που έλαβα από τη φίλη που τον έστησε. Απλός, λειτουργικός, δίχως φιοριτούρες περιέχει τα 3 Μνημόνια και τις δανειακές συμβάσεις.

Σκοπός του memorandabilia είναι η εύκολη πρόσβαση στα κείμενα των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων. Παρατίθενται τα επίσημα κείμενα που αφορούν στις τρεις δανειακές συμβάσεις που έχουν υπογραφεί μεταξύ των δανειστών και της Ελληνικής Δημοκρατίας, όπως αυτά είναι διαθέσιμα στους πολίτες. Επίσης παρατίθενται εκθέσεις, δηλώσεις κ.ά.

Για όποιον ενδιαφέρεται να έχει προσωπική γνώμη. Για όποιον, σαν εμένα ίσως, που ακόμα κι αν ξέρω πως δεν έχω τη γνώση για να τα καταλάβω θέλω να μπορώ να τσεκάρω όταν μου λένε ανοησίες και να θέτω –όσο το δυνατόν- έξυπνες ερωτήσεις.
Σας τα προσφέρω:  

facebook: @memorandabilia

_____________________________


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.