Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

Σάμης Γαβριηλίδης: «Θυμόμαστε»



Τησυζήτηση για την Εσθονία και την εξίσωση των 'δυο άκρων', σκοπίμως τα προσπέρασα. Ευτυχώς μίλησαν πολλοί.

Μίλησε κι ο Σάμης Γαβριηλίδης, ο εκδότης μου. Ρωμανιώτης. Της αποδεκατισμένης από τους Ναζί σημαντικής κοινότητας των Ρωμανιωτών που, ελληνόφωνη,  έζησε ειρηνικά  δύο χιλιετηρίδες στη δύσκολη περιοχή των Ιωαννίνων.

Με σεβασμό φέρνω το κείμενό του για να ντραπούν όσοι μιλούν δίχως να ξέρουν. Και για να ψάξουν.
  Και, με την ευκαιρία, συστήνω το 'Block 25' της μητέρας του Καρολίνας Ναχμούλη Γαβριηλίδου που επέστρεψε από το Άουσβιτς.


Για τους φίλους μου το όνομά μου είναι Σάμης, για όσους με γνωρίζουν από τα παιδικά μου χρόνια Σαμίκος. Η μητέρα μου, Καρολίνα Γαβριηλίδου, ήταν επιζήσασα του Άουσβιτς, του Νταχάου, του Μπέργκεν Μπέλσεν, με αριθμό στο χέρι της 40382. Εγώ χαρακτηρίζομαι όμηρος δεύτερης γενιάς, δεν ξέρω γιατί.
Έχω δημόσια δηλώσει πως θυμόμαστε, δεν χρησιμοποιούμε, όπως δυστυχώς κάνουν οι εξουσιάζοντες όλων των αποχρώσεων και των ιδεολογιών.
Με μεγάλη λοιπόν στεναχώρια παρακολούθησα όσα συνέβησαν σε σχέση με το συνέδριο που διοργάνωσε η Εσθονία για τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, που τα θεώρησε όμοια με τον Ναζισμό. Με μεγάλη στεναχώρια βίωσα την καταγγελία και την έλλειψη γνώσης πολιτικών σχηματισμών που κατήγγειλαν την άρνηση παράστασης του Έλληνα Υπουργού Δικαιοσύνης στο «συνέδριο», για εσωτερικά μικροπολιτικά οφέλη.
Δυστυχώς πρέπει να υπενθυμίσω πως η Ναζιστική και Φασιστική Ιδεολογία ούτε με τον Ρατσισμό μπορεί να συγκριθεί. Είναι απεχθέστερη, είναι η απόλυτη καταράκωση της ζωής. Διότι ούτε ως σκλάβους μπορεί να δεχθεί τους «άλλους». Πρέπει να τους εξαφανίσει από τη γη. Είναι μιάσματα. Μολύνουν τα πάντα.
Για μένα είναι απορίας άξιο πως άνθρωποι που θέλουν να διοικήσουν και να οδηγήσουν την κοινωνία σε μια καλύτερη ζωή παρασείρονται, στο όνομα της εξουσίας, από φανατικούς φονταμεταλιστές.  tvxs

________________________________________


Εάν δεν ξέρετε συστήνω να μάθετε. Μια μικρή αρχή είναι αυτό το video αλλά υπάρχουν πολλά βιβλία και, για μας που αγαπάμε την Ποίηση, ο πρόωρα χαμένος ποιητής Γιοσέφ Ελιγιά.


_____________________
Σύνδεσμοι
Η αφορμή: 
Ο Υπ Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής, αρνήθηκε να συμμετάσχει  στο Συνέδριο για τα εγκλήματα ναζισμού και κομμουνισμού. 
Sputnik: «Η Ελλάδα έδωσε μαθήματα Ιστορίας στην Εσθονία» - Το Ταλίν διόρθωσε το κείμενο της Συνόδου :

'Block 25',  της Καρολίνας Ναχμούλη Γαβριηλίδου, εκδόσεις Γαβριηλίδη ISBN: 978-960-576-455-5: http://www.gavrielidesbooks.gr/showtitle.aspx?vid=2105


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.