Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Επιστροφή



Στο λυκαυγές με σκέψεις πολλές επιστρέφω. Κλείνει ένας κύκλος δουλειάς με έγνοιες κι αμφιβολίες.

Αξίζει άραγε αυτό που κάνω; Φέρνει αποτέλεσμα; Ή τζάμπα με παίρνει από την άλλη τη δουλειά μου, από την Τέχνη μου στην οποία έχω ταχθεί;
Ή, από την άλλη πάλι, αξίζει η Τέχνη μου, η αληθινή δουλειά μου ή σιγά τ' αυγά και η παροιμιώδης φοράδα στ' αλώνι;
Μετά από μακρύ μήνα αγρίου ακτιβισμού- με ταξίδια κι αγώνα και ομιλίες και μια εκδήλωση οργανωμένη απ' το μηδέν, μόνο ανυπομονώ να κλειστώ στο δικό μου κάστρο με τα αγόρια μου: Mon Chou Sue, Troy και με τον Kύριο Kastell, my moody big dark man που περιμένει την επιστροφή της Ασώτου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.