Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2019

Τα Μπατζανάκια― Αυτοσχεδιασμοί αγάπης και φιλίας



Το έργο λέγεται 'Τα Μπατζανάκια'.

Διαδραματίζεται με πολλούς αυτοσχεδιασμούς- στην Αθήνα όταν εγώ (η Γάτα) επιστρέφω στη Μύκονο και κάτι ποντικάκια το ρίχνουν έξω.
Τα Μπατζανάκια είναι οι άνδρες (πρώην/νυν) των θρυλικών αδελφών Χρονοπούλου πάντα κομψοί και φιλότεχνοι και φιλόζωοι (εξ ου κι η doggy bag), λάτρεις, ωιμέ, του ουίσκι.

Aπόψε απαθανατίστηκαν στο Salero όπου τυχαία πέτυχαν τη φίλη και δικηγόρο μας Alexandra Dimou η οποία τράβηξε αυτή τη χαρακτηριστική φωτογραφία.

Άλλες σκηνές με αυτοσχεδιασμούς στο ίδιο έργο ακολουθούν. Συνήθως εν Αθήναις, στη γνωστή γειτονιά, Εξάρχεια και Λεωφόρο Αλεξάνδρας όπου βρίσκεται το αθηναϊκό μας σπίτι. Μα έχουμε και Βερολίνο και γυρίσματα ταινιών και φεστιβάλ. Διότι πώς αλλιώς; Θα ήταν δυνατόν ποτέ, μαζί με την αγάπη και τη φιλία, να μην ένωνε των Αδελφών Χρονοπούλου τα Μπατζανάκια και η Τέχνη;


Για μονόπρακτο ξεκίνησε. Μα πού να χωρέσει σε μια Πράξη τόση απραξία.



Να 'μαι κι εγώ ανάμεσα. Στο Βερολίνο.


Athanasios Demopoulos
Με τον φίλο μου τον Γιάννη που νταγκλαρει απ’το ντουμάνι


Μόνος σπίτι μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.