Τρίτη 21 Απριλίου 2020

Η Κυπραία πεθερά στον καιρό της πανδημίας



Ο τρόπος που στην Κύπρο τιμούν τη ντοπιολαλιά είναι για μένα πηγή χαράς και αισιοδοξίας, το έχω ξαναπεί όταν σύστησα κάποια αγαπημένα μου blogs Κυπραίων γυναικών.
Σήμερα, αν δεν την έχετε δει, σας παρουσιάζω την Κυπραία πεθερά που έχει σηκώσει ταραχές στην Κύπρο. Φτιαγμένα από ησυγγραφέα τα μικρά σατιρικά videos είναι εξωφρενικά μεν αλλά τόσο ρεαλιστικά που, προκάλεσαν οργή εναντίον της.

Συνοδεύω με ένα επεξηγηματικό σχόλιο, στη γλώσσα που αγαπώ, λίγα  για τη δημιουργό και συνδέσμους για περισσότερα.
Ελπίζω να τα χαρείτε:



Olivia Guest

Σκέφτου... εθυμώσαν της διότι ενομίσαν ότι εν αληθινή πεθερά. Πρώτα πρώτα εν genius η γυναίκα (κωμικός, ηθοποιός — αν δεν τα είδες, δε τα ούλλα, λατρεύκω την). Τζαι δεύτερο εν πολλά κουλ μεν ότι η Κυπριακή κοινωνία εν δέχεται τούτη την συμπεριφορά πλέον... Πολλά μαλακία δεν ότι εν καταλάβουν που σάτιρα αλλά οκέι "baby steps" που λαλόυν τζαι στο χωρκό μου.


 Ποια είναι;  Ελένη Γαλαταριώτη

-Ήμουν τραπεζικός υπάλληλος για 20 χρόνια, είχα σπουδάσει χρηματοοικονομικά. Ένιωθα, όμως, πάντα να πνίγομαι στην τράπεζα, έψαχνα για κάτι πιο δημιουργικό! Έτσι, το 2013, με την κρίση, έφυγα και αποφάσισα να γίνω συγγραφέας.

Για τον αυτοσχεδιασμό ως πεθερά

-Απλά ένιωσα την ανάγκη να κάνω τον κόσμο να γελάσει και να ξεχάσει για λίγο τα προβλήματά του. Φυσικά, οφείλω να ομολογήσω πως σε καμιά περίπτωση δεν περίμενα να έχουν τόση ανταπόκριση. Αν το ήξερα, θα κτενιζόμουν καλύτερα! (γέλιο)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.