Σάββατο 11 Απριλίου 2020

Τον θαυμάζω- (σάς θαυμάζω)



Τον θαυμάζω.
Τα βρήκε πεταμένα.
Ούτε που σκέφτηκε να κάνει αλλιώς: τα μάζεψε και παλεύει να τα φροντίσει κι ας μην έχει ιδέα.
Γατάκια που ακόμα δεν έχουν ανοίξει μάτια και αυτάκια.

Βλέπουμε τόσα κτήνη γύρω μας,
κι όμως υπάρχει κι αυτό.

Εύχομαι να τα καταφέρει και να μεγαλώσουν να γίνουν αφράτες και καλοζωισμένες γάτες σε οικογένειες που θα τις αγαπούν. Κι εύχομαι επίσης στιγμιαίο και αυτόματο Kharma να τον ανταμείψει.








Μου θύμισε τη μικρούλα Ρέα που είχε στην τσάντα της η φίλη μου Μαρί, ένα πρωί του 2016 που συναντηθήκαμε για brunch στη Μύκονο. Στην τσάντα της τυλιγμένο στα πεντακάθαρα σεντονάκια του είχε ένα μικροσκοπικό γατάκι το οποίο κάθε τόσο τάιζε με το μπουκάλι, αφοσιωμένη τόσο που μια φορά (όσο περνούσαν οι ώρες κι εμείς δεν ξεκολλούσαμε με το κρασάκι και την κουβέντα μας) η Μαρί αποτραβήχτηκε μέσα, σε μια ήσυχη γωνιά για να το φροντίσει.
Σήμερα η Ρέα ακμάζει. Έγινε μια γκρίζα περσίδα καλλονή, ημιμακρύτριχη με το χαρακτηριστικό πλακέ πρόσωπο της δυσεύρετης ράτσας που δύσκολα κάνει πάνω από δυό γατάκια σε κάθε γέννα.
Ποιοι πέταξαν σ' ένα δρομάκι της Μυκόνου αυτό το ορφανό και γιατί, δε μάθαμε. Όμως ήρθε σα θείο δώρο στη ζωή της φίλης μου που, λέει ότι το πλασματάκι αυτό με την παρουσία του της έσωσε τη ζωή στις δύσκολες στιγμές που της επιφύλασσε το μέλλον.
Διότι ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει αύριο
αλλά ένα τέτοιο πλάσμα πάντα έρχεται με δώρα.

____________________________________
Σημειώνω ότι δεν τον γνωρίζω. Τον έμαθα πριν 20 λεπτά που ανέβασε αυτό κι από τις συμβουλές προσπαθεί να τα βγάλει πέρα στο δύσκολο έργο της γατοβρεφοκομίας. https://twitter.com/jimeros76/status/1248555659144105984?s=20

Το video  με τη Ρέα είναι από εκείνο το μεσημέρι https://youtu.be/mA7bSmXuRtE

2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.