Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020

Πρώτες συμβουλές στη Μαργαρίτα

 

―Όταν κρύβεσαι στη ΔΕΗ από το 2019 δε σου φταίει ο κορωνοϊός που χρωστάς-ήρθε αργότερα.


―Όταν σε βαραίνει ο ΕΝΦΙΑ ή τα έξοδα συντήρησης πουλάς το  ακίνητο/


―Όταν δεν έχεις να φας, δε φιλοξενείς 50 άτομα (δίποδα ή τετράποδα).


―Όταν μια ζωή σε τάΐσε η φήμη του μπαμπά, τη σέβεσαι, δεν την τσαλακώνεις.


___________________________________

Έχω κι άλλα μα είπα να μείνω στα στοιχειώδη.


ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ  ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΚΟΝΕΣ

H   ανάρτηση (μην αγχωθείτε, αμέσως βρέθηκε ένας 'άγγελος' και πλήρωσε το ηλεκτρικό)
https://www.facebook.com/permalink.phpstory_fbid=2543926972564168&id=100008406698129






Nikos Moraitis 

Ο ορισμός της ξεφτίλας:

«Δε μου έδωσαν ούτε μία συναυλία. Είναι δυνατόν; Ο πατέρας μου υποστηρίζει την κυβέρνηση και τον Μητσοτάκη όσο κανείς άλλος». 

Μαργαρίτα Θεοδωράκη στην Espresso.



Θυγατέρα 65 ετών περιμένει να δουλέψει ο πατέρας 95 ετών για ζήσει. 

Ασ πουλήσει την ΒΙΛΑΡΑ επάνω στην παραλία που φραζει και την πρόσβαση στον αιγιαλό αλλά κοβει και την παραλιακή οδό. 

ΥΓ. Υπάρχουν άπειροι πραγματικά άπειροι συμπολίτες μας που χρειάζονται βοήθεια που έχουν μοχθησει και τώρα καταστρέφονται  αλλα δεν έχουν απλά γεννηθεί κόρη κάποιου. Δεν είδαμε κανέναν να γίνετε πρώτο θέμα.



Silia Psychi Καταρχάς να συμφωνήσουμε στα βασικά; αν έχω 7 σπίτια, 3 αμάξια και 2 πετρελαίο πηγές αλλά τι ψυγείο μου είναι άδειο δεν το λέμε δεν έχω να φάω, το λέμε κάνω δίαιτα.


  • Mary Petrić Γιούλη Τσουρεκά Το ξέρουμε το σπίτι στο Βραχάτι κυρία μου που ακουμπάει την θάλασσα δεν είστε η μόνη!Για όλα υπάρχει τιμή!!!Μιλάμε 
  • Costa Kalogiros Juli Tsoureka Ένας μισάνθρωπος είναι η κυρία Χρονοπούλου, βολεμένη, που όταν δε θα έχει να δώσει γάλα στο παιδί της θα συνηδητοποιήσει οτι δεν είναι οτι καλύτερο να υποστηρίζεις το δυνάστη. Αηδία και μόνο γι'αυτό το post .




_______________________________________________

cnn

Έκκληση για βοήθεια από τη Μαργαρίτα Θεοδωράκη: «Δεν έχω ρεύμα, δεν έχω να φάω»

https://www.cnn.gr/ellada/story/243256/ekklisi-gia-voitheia-apo-ti-margarita-theodoraki-den-exo-reyma-den-exo-na-fao


σχόλια (και υβριστικά) προς εμένα: https://www.facebook.com/daphne.chronopoulou.9/posts/10220777894331701


#ΜαργαριταΘεοδωράκη
#αξιοπρέπεια #συμβουλες_στη_Μαργαριτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.