Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020

#PowerOfPeers _ ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ

 








Η δύναμη μας, the  #PowerOfPeers. 

 

Ο  συνερργάτης μου Mat Southwell εξηγεί τι κάναμε και τι κάνουμε στη EuroNPUD  για την πανδημία, τι κάνουμε για την Ηπατίτιδα, τι για τη Ναλοξόνη (που δε μας επέτρεψαν ακόμα στη χώρα μας) τι κάνουμε (τώρα, οι Γυναίκες) για τις Γυναίκες.

Τα φυλλάδια, οι μεταφράσεις μας, τα σεμινάρια, αποδεικνύουν πόσο σημαντικό κι αποτελεσματικό είναι το να σώζουμε τις ζωές μας, εμείς, δίχως μεσολαβητές και σωτήρες και γιατί είναι θεμελιώδης αξία για τα δίκτυα ατόμων που παίρνουν ναρκωτικά   το

 ΠΟΤΕ ΓΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ.





 

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.