Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

Μπλογκομυστήρια

 



          Εκείνο το μυστήριο που με διαβάζουν κι επισκέπτονται πιο πολλοί άνδρες από γυναίκες ας πούμε πως πια το έχω συνηθίσει αλλά αυτό το καινούργιο μπορείτε να μου το εξηγήσετε; Πώς γίνεται σε ελληνόφωνο blog να έχω περισσότερες επισκέψεις από ΗΠΑ από ό,τι από Ελλάδα και Κύπρο; 
Κι όχι μόνο χθες που, σας φέρνω δείγμα με:

ΗΠΑ 757, Ελλάδα 610; 

(Το Κύπρος 18 και άλλες χώρες με τα συνήθη ή τις επισκέψεις του παλιού νιγηριανού πρίγκηπα που σχολιάζει σε αμφίβολα αγγλικά ότι μου έχει έτοιμο δάνειο τα αγνοώ, εννοείται διότι δε χωρούσαν και στην οθόνη μου)

 

Καινούργιο φρούτο 

και σάς ευχαριστώ όποιες κι όποιοι αν είστε μα.. δε γίνεται να μην απορώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.