Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2022

I fear, my Master dear

 



Late yestreen I saw the new Moon
With the old Moon in her arms;

And I fear, I fear, my Master dear
We shall have a deadly storm.”.

Απόψε 'silver lining' στα σύννεφα που κρύβουν την Πανσέληνο. Η παλιά σελήνη ακόμα δεν κρατά τη νέα στην αγκαλιά της όπως λέει o Coleridge σ' εκείνο το αγαπημένο μου ποίημα που ξεκινά με αναφορά στον παλιό μύθο του Sir Patrick Spence (σε άπταιστα σκωτσέζικα).

Δηλαδή, για να το πω απλά:
Έρχεται η καταιγίδα.
_______________________________

Και να, λίγα λεπτά μετά η Πανσέληνος.
Χαϊδεύει τη αυλή μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.