Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

Ενικός των ιατρών και των νυχιών (Savoir vivre ξανά)


―Γειά σου καλή μου!

 

Στο Κέντρο Υγείας μας, εδώ στη Μύκονο πριν λίγες μέρες. Αργία κι όλα πολύ καλά οργανωμένα. Δίχως ουρές αφού οι τουρίστες είναι στα γραφεία τους για να πληρώσουν τις διακοπές ενώ Μυκονιάτες και εξαμηνίτες μετακομίζουν στην Ταϋλάνδη κάθε καταχείμωνο έτσι που εδώ μένουμε μόνο οι μετανάστες με παιδάκια στο σχολείο κι εμείς οι ρομαντικοί εραστές του νησιού που αφήσαμε πίσω φιλοδοξίες και οικογένειες για να μεταφυτευθούμε.

Άνετο λοιπόν κι όλα σωστά. Μας έκαναν τεστ πριν μπούμε, είχε χώρο να καθίσουμε στην αναμονή και εντός λίγων λεπτών ευγενέστατη υπάλληλος άνοιξε την πόρτα και μας κάλεσε με το όνομά μας. 

Μπήκα, μου έδειξαν σε ποιο κρεβάτι να περιμένω, κάθισα με πλάτη προς τα άλλα για να μη βλέπω παράλληλη εξέταση και..

―Γειά σου καλή μου.

 

«Καλή μου»; Ενικός;

Η νεαρή γιατρός που κάνει το Αγροτικό της πολύ γρήγορα προσαρμόστηκε στον πληθυντικό στον οποίο της απάντησα. Αλλά ειλικρινά απορώ.

Υπάρχει άραγε κάποιο εγχειρίδιο, κάποιο μέμο προς φοιτητές Ιατρικής στην Ελλάδα ότι ο ενικός με πατροναριστικά επίθετα είναι ο σωστός τρόπος να πλησιάζουν τους ασθενείς;

 

Σε τι νομίζουν ότι θα συντελέσει στη θεραπεία μου το να μου απευθύνεται η γιατρός στον ενικό; Δεν είναι μόνο ανάγωγο, μια και την περνάω 200 χρόνια και δεν έχουμε ξανασυναντηθεί αλλά, προσθέτοντας αυτό το «καλή» μου, σαν ένα «γλυκειά μου» που μου είπε μια μανικιουρίστα στην Αθήνα φτιάχνοντας τα νύχια μου είναι και θρασύτατη αυθάδεια. Και καλά, η κοπέλα των νυχιών είναι ξένη, κι ερχόμενη από άλλη αγωγή ίσως να μην κατάλαβε τι έκανε, μα για μια γιατρό στον τόπο της η συμπεριφορά αυτή είναι ασυγχώρητη.

 

Το έχω ξανακουβεντιάσει μα

Αγαπητοί Γιατροί, θα σας το ξαναπώ:  η αγένεια δεν προσθέτει ποτέ τίποτε ούτε στην υγεία ούτε στην κοινωνία.

___________________________________


Merlin Spa: https://www.facebook.com/merlinspabeautysalon/ 

Εικόνα: Η Παράγκα από το σπίτι μου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.