Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

16 Μαρτίου- Χρόνια Πολλά στον κ Kastell


16 Μαρτίου- Χρόνια Πολλά στον κ Kastell,

ευτυχισμένα κι εμπνευσμένα!

Χρόνια Πολλά και στη μικρή μας Μάικο, το Καλικάκι μας που γεννήθηκε πέρσι σα σήμερα στις 10:45 το βράδυ, το 2ο της Suki μου και λατρεία του «μπαμπά» της που χαϊδευτικά τη φωνάζει Θανασούλα.

______________________

Φόρεσε ο κ Kastell και τα χρόνια του στη fedora, σαν τον Τρελό τον Καπελά, το Mad Hatter στο Un-birthday tea party τής ΑλίκηςΤωνΘαυμάτων- και, για τους παρατηρητικούς, ανάμεσά μας, σα στην εικονογράφηση του αγαπημένου μας Tenniel*, σαν το Μαρτιάτικο Λαγό διακρίνεται ο Troy το πιστό σκυλί

(εδώ ως άλλος Μάρτης: εκείνος που δε λείπει απ' τη Σαρακοστή].













ΣΗΜΕΙΩΣΗ
*σε  εικονογράφηση Τέννιελ το un-birthday tea party στο βιβλίο της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων του Λούισ Κάρρολ


Sir John Tenniel https://www.britannica.com/biography/John-Tenniel

Lewis Carroll: Alice's Adventures in Wonderland

Illustration by Sir John Tenniel of the White Rabbit from Lewis Carroll's Alice's Adventures in Wonderland.









 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.