Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

Πρώτη γιόγκα στον κήπο ―αχ ραγιάδες, ραγιάδες...― με video

https://youtu.be/PdxmT0jVdBo

Δειλινό, πρώτη μου γιόγκα στον κήπο φέτος.

25η ΜΑΡΤΊΟΥ 2022. 

 Για μάς είναι η πρώτη ημέρα Άνοιξης και τη χάρηκα.


«Ακόμα τούτ’ την άνοιξη 

ραγιάδες, ραγιάδες....»*


Ζεστή ημέρα ανοιξιάτικη μετά από σπάνιο βαρύτατο χειμώνα με χιόνια που κατέβηκαν ως τις παραλίες. Κατέβηκα κι εγώ με το ηλιοβασίλεμα στον κήπο μου για γιόγκα. 

Επίσης, σήμερα, λόγω της ψευτοαργίας της παλιγγενεσίας ή ούτε ξέρω τι, με ξύπνησε 7:05 το πρωί μια ησυχία. Ξέρετε τι είναι να ξυπνάς από την Ησυχία; Να προσπαθείς να ξανακοιμηθείς λιγάκι μα να μην τα καταφέρνεις διότι σε ξεκουφαίνει η Ησυχία η απόλυτη που τη σπάει ένα πουλί μονάχα, ένα δειλό μοναχικό φτερούγισμα ή μια στριγγή κραυγή ενός χαμένου γλάρου; Ήχοι μονοί, αζευγάρωτοι και οικείοι, παλιά οικείοι, νεκρά σχεδόν, που σε ξυπνούν επειδή ξύπνησαν τις αναμνήσεις του Γιατί ΕίμαιΕδώ. 

Σα «κώδων» σχολικός του περασμένου αιώνα ξυπνούν αυτά, ανοίγουν το άλμπουμ το αραχνιασμένο κι ουρλιάζουν στη σιωπή χορεύοντας τα επειδή και τα γιατί εκείνου του πώς Εγώ Βρέθηκα Εδώ.


https://youtu.be/PdxmT0jVdBo


_____________  *Σας θυμίζω το δημώδες που, κάπως επίκαιρο νομίζω ξαναέγινε, 
με το Μόσκοβο που σαν τα χιόνια κατεβαίνει και τρέμουμε εμείς:

Ακόμα τούτ’ την άνοιξη ραγιάδες, ραγιάδες, τούτο το καλοκαίρι, καημένη Ρούμελη, όσο να ’ρθεί ο Μόσκοβος ραγιάδες, ραγιάδες, να φέρει το σεφέρι, Μωριά και Ρούμελη…




                                                  Kastellakia, το χωριό








από το yoga-mat με μάτια γάτας


Yoga στον κήπο

1 σχόλιο:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.