Κυριακή 13 Μαρτίου 2022

Σύνδεση iphone σε Cosmote: Ζητώ τα φώτα σας

 


Ο κ. Kastell είχε καρτοκινητό Wind, εγώ σύνδεση Cosmote (όπου 2 σταθερά και το κινητό μου). Με τη γνωστή διαδικασία (το έχω ξανακάνει),  αγόρασα σύνδεση Cosmoteγια τον αριθμό κινητού Wind. Από τον Γερμανό Μυκόνου.

Ήρθε η κάρτα, πήγε ο κ. Kastell να του τη βάλουν στο iphone. Και άρχισε το πρόβλημα.

Το κινητό του δουλεύει εκτός σπιτιού μα όχι στο σπίτι μας.

Φαίνεται πάροχος η Cosmote, φαίνεται σύνδεση το internet του σπιτιού, το κινητό έχει ό,τι είχε και πριν. Αλλά. Μέσα στο σπίτι δε δουλεύει.

4 φορές πήγα στο Γερμανό. Εκεί δούλευε, άρα είχαμε μόνο εικασίες.

―Καμιά φορά συμβαίνει με τα  iphone (και άλλαξε κάποια ρύθμιση).

―Κάπου χτυπάει ( και άλλαξαν κανάλια μόντεμ από τον ΟΤΕ).

―Δεν ξέρω τι είναι, δεν ξέρω τι συμβαίνει.

―Δεν το έχω ξαναδεί.

 

Προσπάθησα να επικοινωνήσω και με Cosmote.

 

Αύριο Δευτέρα, όπως και χθες Σάββατο υποτίθεται θα πάω πάλι στο Γερμανό. Εντελώς μάταιο μια και εκεί το iphone  δουλεύει θαυμάσια άρα μου αλλάζουν κάποια ρύθμιση λες και φταίει η συσκευή κι επιστρέφω σπίτι όπου βρίσκω τα ίδια.

 

Και ναι: κάναμε όλες τι δοκιμές με κλειστό modem,  κλειστή πρόσβαση σε σύνδεση και όλα τα σχετικά. Άλλα με πρωτοβουλία μου κι άλλα με οδηγίες από Γερμανό.


Ζητώ βοήθεια:

Έχει κανείς σας παρόμοια εμπειρία;

Και πώς το έλυσε;

 

[Η δική μας λύση είναι να καταργήσω αύριο τη σύνδεση και να επιστρέψει σε Wind- που δεν έχουμε στο νησί, άρα θα ταλαιπωρηθώ].


Παρακαλώ όχι εικασίες, το πρόβλημα που προκάλεσα στα καλά καθούμενα και οι μάταιες επισκέψεις σε Γερμανό Μυκόνου  μου έχουν σπάσει τα νεύρα.


_____


Λύση μηστηρίου 16 Μαρτίου:
Αιτία τα 4G που θέλουν οι νέες συνδέσεις ενώ το internet του σπιτιού ήταν παλιότερο. Μου το εκσυγχρόνισαν απο τον ΟΤΕ πράγμα που αν ο Μυκόνου Γερμανός τους είχε στείλει ένα μήνυμα θα είχε λυθεί από την περασμένη Πέμπτη.
Σας ευχαριστώ

κι αφήνω την ανάρτηση μήπως κλι άλλοι αντιμετωπίσουν το τρελό αυτό σύμπτωμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.