Πέμπτη 8 Αυγούστου 2024

Στο κρατητήριο για χρήση με την εφημερεύουσα γιατρό

 



Στο κρατητήριο. Δυό γιατροί η Κάκια Νικολαου κι ο Κ. Κοκκώλης σε προσομοίωση, ένα σκετσάκι βγαλμένο απ' τη ζωή και την εμπειρία τους.
Από την 3η Ημερίδα: ΓΝΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΑ, στο Αμφιθέατρο του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής.


Χαίρομαι που είχα την ετοιμότητα να σώσω σε video. αυτή τη στιγμή από των κύκλο ημερίδων στις ιατρικές πανεπιστημιακές σχολές που είμαι περήφανη κι ευγνώμων που συμμετείχα. Ευχαριστώ το Δρα Χρήστο Κουϊμτσίδη, Εθνικό Συντονιστή για τα Ναρκωτικά, την Δρα Κάκια Νικολάου και τον Δρα Κωνσταντίνο Κοκκώλη που μου έδωσαν την ευκαιρία να συμμετέχω σ΄αυτή τη σειρά ομιλιών μας προς φοιτητές Ιατρικής που είχε στόχο να χτυπηθεί η στιγματιστική γλώσσα και συμπεριφορά προς τα άτομα που κάνουν χρήση παράνομων ουσιών. #drugs #health #stigma #law #harm_reduction


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.