Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Ένα φονιά έχω μέσα μου- μα εσείς είστε τυχεροί


 Έχω ένα φίλο που λέει ότι αν ήταν να πίστευε θα ήμουν η απόδειξη πως υπάρχει θεός. Επειδή με έκανε γυναίκα, 45 κιλά και ψηλή όσο μια 'Αφροδίτη Τσέπης'- όπως λέει αυτό που εγώ ονομάζω  «όσο η μεζούρα της μοδίστρας». 
Έχω ένα φονιά μέσα μου. Το έχει δει  τι απότομα φουντώνω όταν νευριάζω και λέει ότι μπροστά του πολύς κόσμος σώθηκε από το φύλο και το μέγεθός μου.
Το δούλεψα όμως, πολύ. Και παλεύοντας με τον εντός φονιά ανακάλυψα πως φουντώνω απότομα μα γρήγορα ξεχνώ. 

Όχι όλα όμως.  Αυτό που ήρθε πριν λίγο δεν το ξεχνώ και δεν το συγχωρώ― δεν κάνει. 
Το μεταφέρω να το μοιραστούμε επειδή δε θέλω να βαυκαλιζόμαστε: εδώ μας έριξε η λοταρία του σπέρματος κι έχουμε και κάτι κωθώνια που το καμαρώνουν που είχαν την εξυπνάδα να μη γεννηθούν στο Μπαγκλαντές παρότι τους διεύφυγε ότι υπάρχει και το Μανχάταν.

2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.