Παρασκευή 1 Ιουλίου 2016

Φύσσας και Κουμανταρέας― δυο δίκες, ένα σύμπτωμα




Η Ελευθερία Λόγου δεν είναι κοπέλα με παράξενο όνομα. Είναι δικαίωμα και ανάγκη και προϋπόθεση για τη Δημοκρατία αλλά και την εξέλιξη και πρόοδό μας. 
 Κι όμως έρχεται η Υπεράσπιση δολοφόνων να υποστηρίξει πως η Τέχνη είναι αιτία να σκοτώσουν έναν άνθρωπο. Και δεν περνά αυτό στα προς γελοιοποίηση μα το πιάνει πολιτικάντης κι ακουμπά σ' αυτό για να εκφέρει κρίση για το σκοτωμένο και τη μάνα του. 
Για τη δίκη της Χρυσής Αυγής και τους στίχους του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα μιλάω μα δυστυχώς δεν είναι το μόνο περιστατικό.
Συμβαίνει και στη δίκη των συλληφθέντων για τη δολοφονία του Μένη Κουμανταρέα (μια δίκη  δίχως πολιτική αγωγή οπότε κανείς δεν ενίσταται να προστατευθεί η μνήμη του νεκρού) όπου θαυμάσαμε  τον κ. Κούγια να παρουσιάζει βιβλίο ως απόδειξη Παιδοφιλίας του νεκρού.
Θα αντιπαρέλθω το κακό γούστο ή το ήθος των επιθέσεων από δικηγόρους που όταν το κοινό αντιδρά στην αδικία γυρνούν να απαντήσουν με ένα «βλέπω τις φάτσες σας»  διότι θα περίμενα αντιδράσεις συναδέλφων τους, μα δεν αντέχω να μην επαναλάβω τα στοιχειώδη που νόμιζα ότι πλέον τα γνωρίζουμε άπαντες.

Άντε πάλι λοιπόν:

‪Στην Τέχνη και στο Λόγο όλα επιτρέπονται.‬
‪Από το ντε Σαντ ως τον Παζολίνι ή κάθε Ράπερ της εποχής μας είναι δικαίωμα να λέει κάθε άνθρωπος και σε κάθε έργο ό,τι θέλει. Διότι στην Τέχνη, όπως και στο νου, εξερευνούμε ορίζοντες. Το μ' αρέσει-δε μ' αρέσει του κοινού είναι υποκειμενικό.‬
 Για την Πράξη όμως έχουμε νόμους. ‬

‪Παράδειγμα:  Όσο λέω 'να πεθάνουν όλοι οι πολιτικοί' εξασκώ την ελευθερία μου. Αν δοκιμάσω να το πραγματοποιήσω, πολύ σωστά πρέπει να παρέμβει ο Νόμος.

Στοιχεία και σχόλια για τα ανωτέρω

Στην ιδεολογία του Παύλου Φύσσα, στη συνδικαλιστική δράση των φίλων του, και στον τρόπο που κάνει περιφρούρηση στις πορείες του το ΠΑΜΕ επικεντρώθηκαν οι σημερινές ερωτήσεις της υπερασπισης στη δίκη της Χρυσής Αυγής......................
Στην πλειοψηφία τους οι ερωτήσεις ήταν στοχευμένες στην ιδεολογία, την κοινωνική δράση και τους στίχους του Παύλου Φύσσα, σε τόσο έντονο βαθμό που σε κάποιο σημείο της συνεδρίασης και η μητέρα του Παύλου Φύσσα αλλά και κόσμος από το ακροατήριο αναφώνησε αν έχει αλλάξει το κατηγορητήριο και αν δικάζεται ο Παύλος Φύσσας στην αίθουσα του δικαστηρίου και όχι η Χρυσή Αυγή.---> athina984.gr

Η Daphne Chronopoulou πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία 
Έχω κουραστεί να συστήνω να παρακολουθείτε τη Δίκη της ΧΑ.
ΑΝ παρακολουθούσατε, αν σχολιαζόταν ίσως να μην ξεθάρρευαν.
Μάθατε ότι τρομοκρατούν μάρτυρες την ώρα της δίκης;
Μάθατε ότι χρειάστηκε εντολή για να κάνουν τον κόπο να παρίστανται οι κατηγορούμενοι;
Μάθατε ότι ο Ρουπακιάς τόλμησε να επιτεθεί στη Μάγδα Φύσσα;
Μάθατε ότι απειλούν, τραμπουκίζουν και κράζουν ακόμα και αστυνομικούς;
Συνηθίσατε που τα τεκταινόμενα στη δίκη δε θεωρούνται σημαντικά για τις ειδήσεις των καναλιών;
Σήμερα εμφανίστηκαν ως υπερασπιστές της Θρησκείας.
Ναι τόσο γελοίοι. Αλλά εμείς είμαστε συνυπεύθυνοι αν δεν ασχοληθούμε.
Η δίκη ζωντανά εδώ:
https://www.facebook.com/Goldendawnwatch/?fref=ts

 Του Αλέξανδρου Ασωνίτη
Εν συνεχεία, σκύλεψε την μνήμη του δολοφονηθέντος παρουσιάζοντάς τον ως παιδόφιλο (!), λόγω της γνωριμίας του από παλιά με έναν εκ των κατηγορουμένων, πάλι τού απαντήσαμε απ’ το ακροατήριο, πάλι επέλεξε την σιωπή.
     Ως  στοιχείο για την πρωτοφανή «καταγγελία» του επικαλέσθηκε ένα βιβλίο του Κουμανταρέα, συγχέοντας, εσκεμμένως ή μη,  την πραγματικότητα με την εικονική πραγματικότητα των βιβλίων (εκτός αν είναι επίσημες αυτοβιογραφίες), σαν να είναι εμπαθής ή αδαής  «κριτικός» βιβλίου. Τι σχέση έχουν τα βιβλία, τα μυθιστορήματα με τους συγγραφείς τους; Καμμία απολύτως.  Βέβαια η υπεράσπιση έχει δικαίωμα να χρησιμοποιεί ό,τι μπορεί  για να επιτελέσει την λειτουργία της, αλλά έχουν κι οι άλλοι δικαιώματα, έστωσαν νεκροί. Και το δικαστήριο αυτά ακριβώς τα δικαιώματα προασπίζει.
    Η ως άνω στρέβλωση της διαδικασίας και η κυριαρχία, χωρίς αντίλογο, του επικεφαλής συνηγόρου είναι τα οράτα αποτελέσματα της απουσίας πολιτικής αγωγής.---> presspublica




 ____________________________

2 σχόλια:

  1. Αχ κ. Χρονοπουλου,μα ποσο δικαιο εχετε. Αντε παλιν ,για αλλη μια φορα να επαναπροσδιοριζουμε τα αυτονοητα. Τι διαολο καταρα ειναι και αυτη που ζουμε. Ποια μνημονια και ποιες κακουχιες....φυσικα και υπαρχουν και υποφερουμε ολοι μας. Μα δεν ειναι τα μονα. Μην και αυτα που τα συνοδευουν ειναι πολυ χειροτερα.....πατο δεν εχει αυτο το βαρελι!! Συμβαινουν τερατα και σημεια,και ελαχιστοι ανθρωποι ειναι αυτοι που τα βλεπουν. Και ακομα πιο λιγοι ,ειναι αυτοι που αντιδρουν.Στην δικη αυτη,πρεπει ολοι να ειμαστε εκει.Προδιαγραφεται η συνεχεια μας σαν λαος ,το μελλον μας,εμας και των παιδιων μας. Πως και δεν το βλεπει σχεδον κανεις! Ναι το ξερω...νοημα δεν εχει να τα λεμε μεταξυ μας...ειναι μια ανακουφιση ,να μην νιωθεις μονος! Βεβαιως,...μα δεν αρκει!! Εδω πρεπει να επεμβουν δυναμεις....πρεπει να αναχαιτισουν αυτη την προελαση του φασισμου ,τον τροπο σκεψης τους,και τα σαθρα επιχειρηματα τους....ποια τεχνη και ποια θρησκεια....ιερο και οσιο δεν εχουν...!! Σε ποια Βαβελ ζουμε!!Αυριο το πρωι,η συνεχεια της δικης....η δικη μας ομως,πως θα ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμμερίζεστε τους φόβους μου και ναι, τα ίδια λέω κι εγώ, τι οφελεί να τα λέμε μεταξύ μας;
      Μα δεν κουράζομαι να τα επαναλαμβάνω κι ελπίζω πως λέγε-λέγε ίσως ανοίξει μια χαραμάδα στο σκοτάδι.


      Σας ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.