Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Παλιά φωτογραφία του σινεμά ―αλλά πώς και πού ο Διαγόρας Χρονόπουλος




Το βράδυ που γεννήθηκα ο πατέρας μου έπαιζε στο θέατρο, πρεμιέρα με θίασο του Μίμη Φωτόπουλου Λίγο πιο βιαστική να ήμουν και εκεί, εν ώρα παράστασης, θα είχα πάρει την πρώτη μου αναπνοή. Σεβάστηκα όμως, από τα γεννοφάσκια ευγενής, δε διέκοψα την παράσταση, και μέσα στη σκοτεινή φωλιά μου γύρισα στο σπίτι όπου, σε στενό οικογενειακό κύκλο, αντίκρισα το πρώτο ηλεκτρικό μου φως.

Στο θέατρο έπαιξε πολύ λίγο ο πατέρας μου τα πρώτα χρόνια της ζωής μου, σπουδάζοντας παράλληλα στη Νομική.
Πώς τα προλάβαιναν όλα οι τότε νέοι είναι ένα μυστήριο μα για άλλο μυστήριο μιλάμε απόψε. Για μια φωτογραφία που προφανώς είναι από ταινία αλλά δεν ξέρω ποια. Είχα την εντύπωση ότι ο πατέρας μου δεν έπαιξε στο σινεμά παρά πολύ αργότερα, ως σκηνοθέτης πλέον, που έκανε «περάσματα» σε ταινίες ή σίριαλ φίλων ή παραγωγές της εταιρίας του. Αυτό πίστευα, αυτό γνώριζα ως πριν λίγο που, ψάχνοντας άλλα παλιά χαρτιά, βρέθηκε μπροστά μου αυτή η εικόνα που βλέπετε.

Εάν γνωρίζετε από πού είναι αυτό, ενημερώστε με.
Τη μυστήρια φωτογραφία φωτογραφίζω πάνω στην άλλη τη γνωστή μου κακοφωτοτυπημένη που δείχνει το Διαγόρα με το φίλο του Εύη Γαβριηλίδη σε ένα από τα ταξίδια τους, να ποζάρουν μπροστά στο σπίτι που έζησε ο Καβάφης (όπως γράφει η αναμνηστική ταμπέλα ανάμεσά ________________________________________________

ΠΡΟΣΘΕΤΩ

Πολλά σχόλια για να βρεθεί η ταινία.
Η λύση του γρίφου ήρθε από τη μητέρα μου Ελένη Μαβίλη (στην αφίσα 'Λένα'):
«..ο πατέρας σου είχε λάβει μέρος σε 2 ή 3 ταινίες σε πολύ μικρούς ρόλους .
Ο μεγαλύτερος ρόλος του (αν και πάλι μικρός) ήταν στους "Αγγέλους του πεζοδρομίου" όπου πρωταγωνιστούσα .....
Η φωτογραφία δεν ξέρω από ποια ταινία είναι , πάντως δεν είναι από εκείνη στην οποία παίζαμε μαζί.
...η άθλια μελό ταινία "Αγγελοι του πεζοδρομίου" υπάρχει στο You Tube .
 ...........
πρέπει να είναι η φωτό από την ταινία "ένα κορίτσι σε περιμένει" ...»

Άγγελοι του πεζοδρομίου (1962)

Full Cast & Crew https://www.imdb.com/title/tt0252819/fullcredits/?ref_=tt_ov_st_sm&fbclid=IwAR2w1kpvDsI-At9cVVxQ_t0vma51jy78PiHsgit95ABl_I6XDVdLv3TBI9c


___________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.