Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Για τη Ρουμανία; Νταα και dada





Για τη Ρουμανία;
 Αρχικά ένα θα πω: Άλλο Βουκουρέστι, άλλο Βουκουρεστίου.

Ήρθα για μια σημαντική συνάντηση, ένα συνέδριο για τη Μείωση της Βλάβης. 
Κι είναι νωρίς, θα είμαι άδικη αν καταγράψω δημόσια τις πρώτες  μου εντυπώσεις αλλά στον τόπο που κανείς δε χαμογελά  κατέφυγα στον Τριστάν Τζαρά κι άλλους πολλούς προπολεμικούς κι ακόμα παλιότερους.
Βραΐλα, βοεβόδες, ο Κόμης ο γνωστός κι ο πατριώτης Βλαντ
 και, για εμένα εδώ, dada.




_______
Μα δεν παραπονιέμαι: συνέδριο για τη Μείωση της Βλάβης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.