Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Η γειτονιά στη νέα Αθήνα




Επειδή έρχονται δημοτικές εκλογές και το ερώτημα τι πόλη θέλουμε, τι γειτονιά, και πού θέλουμε να κατοικούμε πλανάται στον αέρα:


Στην γειτονιά μου στο παρκάκι που πίνω καφέ μεσημεράκι προς απόγευμα,με σερβίρει ένας νοστιμούλης αλβανός νεαρός,διπλα στο γηπεδάκι παίζουν ποδόσφαιρο σομαλοί άραβες ασιάτες κάθε λογής,άμα έχω ξεχάσει να πάρω κάτι για μαγείρεμα η οτιδήποτε από τσιγάρα μέχρι κρεμμύδια και πιπεριές ψωνίζω από το μαγαζάκι του σύριου η του μπαγκλαντιανου,κεφίρ από τα πολωνέζικα μαγαζιά,γιαουρτάκια και μερικές φορες αλλαντικά από τα βουλγαρικα σούπερ market,μερικές φορες αγοράζω αυτό το όμορφο ψωμί που το βγάζει εκείνη την στιγμή από τον μικρό του φούρνο ο γεωργιανός στην χίου,πραματάκια για το σπίτι από πιάτα μέχρι καλλυντικά από το φιλόξενο μαγαζί των κούρδων,καμια φορα ψωνίζω κάνα φαγητό με ρύζι από το εστιατόριο των αράβων,πιο πάνω στην Αχαρνών οι roma με τα Ντάτσουν πουλάνε φρούτα λαχανικά,εξω από τα internet και τα μαγαζάκια ,αλβανάκια ρουμανάκια αραβακια αφρκανακια κάθες λογής τεκνάκια,στρίβουν μπάφους και πίνουν κάνοντας παρέα
Αυτή είναι η γειτονιά μου και την αγαπώ

Paola Revenioti

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.