Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Αγαπάτε αλλήλους― κυρίως τους σκύλους






Όταν ο Ιησούς μετέφερε στον κόσμο τη θεϊκή εντολή "Αγαπάτε αλλήλους"* μόνο ο σκύλος τον άκουσε.  Ο άνθρωπος κοιμόταν.

Το σκυλί είναι ο δάσκαλος της καρδιάς.
Εμείς που έχουμε ζήσει την αγάπη του σκύλου ξέρουμε τι σημαίνει αγάπη αληθινή, ανιδιοτελής κι απόλυτη. Σκύλος με σκύλο, σκύλος με άνθρωπο. Συχνά και με τη γάτα του σπιτιού, που εκεί να δεις,  έχουμε στο μάθημα σύγκριση καθημερινή.
Μάθημα αγάπης, μάθημα Φιλίας.

Μάθημα πως δεν χρειάζεται  να είμαστε ίδιοι για να είμαστε φίλοι.
Κι αυτό το τελευταίο δείχνει το video που ανεβάζω σήμερα.  Αν αγαπάτε τα σκυλιά μην το χάσετε.
Αλλά, μην είμαστε άδικοι όμως,  η Φιλία θέλει δύο, θέλει αμοιβαιότητα, αλλιώς είναι σαν την καψούρα, φαντασίωση στο κεφάλι ενός. Για να τιμήσουμε και την αγελάδα φίλη μια εικόνα που δείχνει ότι ακόμα και σκλαβωμένα  ακόμα κι όταν αρμέγονται σα μπαταρίες στη σειρά, και τα βοοειδή έχουν αισθήματα. 
Μαζί μ αυτάκι άλλες εικόνες- άνθρωπος, κλώσσα, σκύλος, γάτα + τα δικά μου βέβαια, o  Troy μου που κάθε μέρα μου ξαναμαθαίνει  να αγαπώ.



______________________________________________
Αν έχετε διαβάσει το Ευαγγέλιο άλμα σας ζητώ για το μικρό μου παραμύθι για την κοιμισμένη ανθρωπότητα.
Διότι όσοι έχουμε διαβάσει το Ευαγγέλιο γνωρίζουμε ότι ο Ιησούς εννοούσε 'μεταξύ σας, εσείς οι μαθητές μου' και είναι διότι το προσθέτει αμέσως μετά. Είναι η στιγμή του αποχαιρετισμού όταν τους ζητά να πλησιάσουν και σαν ετοιμοθάνατος πατέρας αφήνει κληρονομιά του την τελευταία του συμβουλή, να μείνουν ενωμένοι.  
Φέρνω το απόσπασμα τηαλλά, εννοείται: το όλον συστήνω.

Κατά Ιωάννην, ΙΓ'(13) 31-38
῞Οτε οὖν ἐξῆλθε, λέγει ὁ ᾿Ιησοῦς· νῦν ἐδοξάσθη ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, καὶ ὁ Θεὸς ἐδοξάσθη ἐν αὐτῷ.
εἰ ὁ Θεὸς ἐδοξάσθη ἐν αὐτῷ, καὶ ὁ Θεὸς δοξάσει αὐτὸν ἐν ἑαυτῷ, καὶ εὐθὺς δοξάσει αὐτόν.

τεκνία, ἔτι μικρὸν μεθ’ ὑμῶν εἰμι. ζητήσετέ με, καὶ καθὼς εἶπον τοῖς ᾿Ιουδαίοις ὅτι ὅπου ὑπάγω ἐγώ, ὑμεῖς οὐ δύνασθε ἐλθεῖν, καὶ ὑμῖν λέγω ἄρτι.
ἐντολὴν καινὴν δίδωμι ὑμῖν ἵνα ἀγαπᾶτε ἀλλήλους, καθὼς ἠγάπησα ὑμᾶς ἵνα καὶ ὑμεῖς ἀγαπᾶτε ἀλλήλους.
ἐν τούτῳ γνώσονται πάντες ὅτι ἐμοὶ μαθηταί ἐστε, ἐὰν ἀγάπην ἔχητε ἐν ἀλλήλοις.
Μεταγραμένο στα νεότατα:
Όταν λοιπόν εξήλθε, λέει ο Ιησούς: «Τώρα δοξάστηκε ο Υιός του ανθρώπου, και ο Θεός δοξάστηκε μέσω αυτού.
Αν ο Θεός δοξάστηκε μέσω αυτού, και ο Θεός θα τον δοξάσει μέσω του εαυτού του, και μάλιστα ευθύς θα τον δοξάσει.

Παιδάκια μου, ακόμα για λίγο είμαι μαζί σας. Θα με ζητήσετε και, καθώς είπα στους Ιουδαίους, όπου εγώ πηγαίνω εσείς δε δύναστε να έρθετε, και σ’ εσάς το λέω τώρα.
Εντολή καινούργια σας δίνω: Να αγαπάτε ο ένας τον άλλο. Καθώς αγάπησα εσάς, έτσι κι εσείς να αγαπάτε ο ένας τον άλλο.
Με αυτό θα γνωρίσουν όλοι ότι είστε δικοί μου μαθητές, αν αγάπη έχετε ο ένας για τον άλλο».

Το αρχέτυπο του Αλήτη έχει πάντα σκυλί.

Ο Troy με τον Mon Chou Sue έφηβο τον οποίο αγκάλιασε από μωράκι, μεταφορικά και κυριοκεκτικά.

Ο Troy φιλοξενεί την Eliza 
τη φίλη του για την οποία ξεθάβει τα πιο καλά του κόκκαλα. 




https://www.facebook.com/marialaura.principessa/videos/2946067848740232/

2 σχόλια:

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.