Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019

Απατεώνες της Απεξάρτησης: Τώρα και Μαριχουάνα






Οι απατεώνες της Απεξάρτησης.
Εδώ παρουσιάζεται η Κάνναβη ως 'επικίνδυνη ουσία' κόντρα σε κάθε σύγχρονη επιστημονική έρευνα.
Θα σας θεραπεύσει λέει από τον εθισμό στη μαριχουάνα. Πανεύκολο βέβαια, μια και δεν είναι εθιστική.
Τρέξτε άμοιροι γονείς να σας φάνε τα λεφτά σας και να σας κάνουν εχθρούς των παιδιών σας.

Γνωστός σε κάποιο νησί μαθαίνω ο ψευτοδόκτωρ με έδρα στη Σερβία.

Μου είπαν να μη γράψω διότι θα με μηνύσει. Και τι θα γίνει δηλαδή; Θα τους αφήσουμε να εκμεταλλεύονται τρομαγμένους ανθρώπους έτσι ατιμώρητοι;

Δείτε και τα σχόλια, πολλών που γνωρίζουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.