Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2019

Οι εραστές μας ήταν κακοί ποιητές...




«Οι εραστές μας ήταν κακοί ποιητές. 
Το ξέραμε και τότε.»
Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ


Ήταν. Και μη σας πω πως κι οι ποιητές μας, όταν τους δοκιμάσαμε, ήταν κακοί εραστές, κάκιστοι.
Αλλά είναι ένας νόμος άγραφος στην εκπαίδευση των κορασίδων με τον οποίο γαλουχηθήκαμε ώστε να υπολογίζουμε τον ανδρικό εγωισμό πιο πολύ κι από τη σωματική μας ακεραιότητα. 
Και την ηθική βεβαίως. Αν αντιδράσεις, αν απαιτήσεις, περνάς στην άλλη πλευρά, γίνεσαι μαινάδα επικίνδυνη. Καβαλάς σκουπόξυλο και ποιος σε πιάνει.
___________________________________

2 σχόλια:

  1. Και οι άντρες εκπαιδεύονται να μην είναι ποιητές, αλλά ΑΝΤΡΕΣ.
    Και έτσι κυλάει αυτή η ιστορία, χωρίς μαγεία, μάγους και μαινάδες, ευθεία γραμμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις αγαπητέ μου Μπούρμπουνα.
      Ούτε ποιητές ούτε Καλοί Εραστές.

      Κι αντί για Μάγους και Μαινάδες έχουμε Μάγκες και Μανάδες.

      Διαγραφή

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.