Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Στηρίχτηκα, ναι, στην καλοσύνη των ζώων

 


Στη ζωή μου στηρίχτηκα πολύ στην καλοσύνη των ξένων

[κι εγώ ως άλλη Μπλανς 😉 σαν τόσες άλλες*] 

μα πιο πολύ με στήριξε η καλοσύνη των ζώων [#λογοπαίγνιον_σκόπιμο ]. 

 

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων σήμερα. 

 

Να τα αγαπάμε. 

Τους πήραμε το ζωτικό τους χώρο, 

τα καταληστέψαμε, τα σκλαβώσαμε, τα υποτάξαμε,

κι αυτά, μας ανταποδίδουν με πλήρη αφοσίωση 

το περίσσευμά μας που τους προσφέρουμε. 

 

Να τα αγαπάμε. 

Γιατί μας διδάσκουν αληθινές αξίες ζωής κι αξιοπρέπειας 

όπως το ότι οι δυνατοί δεν κάνει να χτυπούν αδύναμους.

___________________________________________


*Πρόκειται βεβαίως για τα πασίγνωστα λόγια της Μπλανς από το Λεωφορείο ο Πόθος του  Τεννεσσί Γουίλιαμς.


Εικόνα 

η μικρή μου Μάικο, το καλικάκι μου, στο παράθυρο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.