Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

Γάτες δίχως Οδηγίες Χρήσεως

 




Σε γατοομάδα του Fb

Ερώτηση: 

―Ο γατούλης μου ξυπνά πρωί και μου χτυπά την πόρτα της κρεβατοκάμαράς μου. Τι να κάνω;

Απαντούν:

Ηρεμιστικά, φερορμόνες.

Απαντώ (μαζί με λίγους άλλους λογικούς):

―Να μην την κλείνετε το βράδυ. Να κοιμάστε μαζί του.

 

Ερώτηση:

―Το πρωί θα πάω τη γάτα μου για στείρωση μα της ήρθε περίοδος. Να την πάω;

Απαντούν τρελά με χαριτωμένους αυτοσχεδιασμούς. 

Κι αναρωτιέμαι που γιατρός θα κάνει την επέμβαση, το Facebook αποφασίζει πότε και αν.

 

Τα ζώα δεν έρχονται με Οδηγίες αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε μια ενημέρωση πριν τα πάρουν όσοι δεν ξαναείχαν. Θα έλεγα ―αν δεν ήταν οι δρόμοι γεμάτοι παρατημένα πεινασμένα αδέσποτα.

Οπότε υπομονή κι ευγένεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.