Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2021

Των Αθηνών κρεμαστοί κήποι με εν διαδικτύω σιωπή

 


Είναι κι αυτή η Αθήνα, είναι και τέτοιοι άνθρωποι.

 

Μια επίσκεψη συγκινητική σε μια γυναίκα που θαυμάζω κι αγαπώ από όταν ήμουν μικρό κορίτσι.

Δεν την ενδιαφέρει η διασημότητα του διαδικτύου (έχει την άλλη) και δεν έχει παρασυρθεί (όπως εγώ) στη λόξα δημοσιοποίησης κάθε στιγμής μας και την τρελή ανάγκη μας γι' αυτή τη διασπορά του αέναου‘sharing’.

Μοιράζομαι λοιπόν τη δική μου φωτογραφία στον κρεμαστό της κήπο με θέα την Ακρόπολη και κρατώ φυλακτό την άλλη στην οποία της δίνω ένα φιλί.

_______________________________________

εικόνα: MmeK at MK's

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.