Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2021

Savoir Vivre για εργολάβους και εορτάζοντες

 


Κανόνες καλής συμπεριφοράς (Savoir Vivre):


Όταν κάνουμε γιορτές και πανηγύρια στο σπίτι μας έχουμε υποχρέωση να προειδοποιούμε εγκαίρως και, αν είναι δυνατόν, να προσκαλούμε τους γείτονες ώστε να μην υποφέρουν εξ αιτίας μας. Το ίδιο περί προειδοποίησης (δίχως την πρόσκληση) ισχύει και για έργα που θα έχουν συνέπεια θόρυβο, σκόνη, εμπόδια στην πρόσβαση ή κάθε είδους διαταραχή της ευζωίας των γειτόνων. 

Τόσο δύσκολο σας είναι, δηλαδή να κολλάτε ένα σημείωμα στη γειτονιά;

 

 

Μ’ αυτά στο νου και σε mood δασκάλας του Savoir Vivre πλησίασα εργάτες /οδηγούς σκαπτικών που θορυβούν σα νήπια σε κοντινό μου κτήμα. Μα είχα ξεχάσει ότι είχα καρφωμένο στα μαλλιά ένα ψηλό λευκό φτερό.

Το αντελήφθην ώρα μετά όταν πέρασα τυχαία μπροστά από καθρέφτη.

 

Τώρα θα με λένε «η τρελή» εκτός του «η μαλακισμένη».

Μα ευτυχώς δε θα το μάθω. Τους προειδοποίησα φεύγοντας:

―Και τώρα πάω μέσα  μα να προσέχετε τι λέτε διότι έχει ηχώ και τα  ακούω όλα.

Με το φτερό αυτά. 

_____________________________________

 

Κι αν ρωτάτε αν πρόκειται για τα περσινά ξεκαθαρίζω πως δε μιλώ για εκείνα (που με ταλαιπώρησαν πολύ μα τα αντιμετωπήσαμε μια χαρά).

Απέναντί μου έχει έργα τώρα και καθόλου δε με αφορά παρά για το συνεχή θόρυβο του μηχανήματος που τρυπά τη γη λες και ψάχνουν για πετρέλαιο και μου χαλά την ηρεμία.

Πάλι μπουλντόζες κι εκβραχισμοί, πάλι 14 ώρες  καφέ σκόνη και συνεχής θόρυβος δίχως σεβασμό σε ώρες κοινής ησυχίας ή αργίες και Σαββατοκύριακα να πάρουμε μια ανάσα και, κυρίως (αυτό που ζητάω), δίχως μια προειδοποίηση να ξέρουμε τι μας περιμένει ώστε να οργανωθούμε.

_____________________________________

Εικόνα

Τα γοβάκια μου καθώς αγναντεύω θάλασσες στο Γιαλό καθυστερώντας την επιστροφή στο σπίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Blogger με ενημερώνει ότι δε μου επιτρέπει να απαντώ στα σχόλια στο ίδιο μου το blog- λόγω κάποιας ρύθμισής μου για cookies (την οποία δε θυμάμαι) .

Ψάχνω για να διορθώσω
μα εν τω μεταξύ ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν απαντώ πάντα
και ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που σχολιάσατε.
Μου δίνετε μεγάλη χαρά όταν κάνετε τον κόπο- ακόμα κι αν διαφωνούμε.